Mammaigjen<3 Skrevet 9. september 2012 #1 Skrevet 9. september 2012 Må bare sutre litt! Jeg sitter nok ei natt oppe og masserer meg selv, går trapper og dunker leggene. Jeg har vært våken nesten uten unntak i 7 uker!! Legene skal vurdere å sette meg i gang til uka... Kontrolltimen på mandag føles som en evighet framme med disse "mauringene" i kroppen. Er fullgått 37 + uker og unngått prematurfødsel nå, jippi. Klemmer i natten!
lilleluli Skrevet 9. september 2012 #2 Skrevet 9. september 2012 hei..har lest litt om deg...står selv i fare for å føde prematur... lurer litt på hvorfor du gjorde det sist og hvorfor din livmorhals er kort?? grattulerer med 37 det må være betryggende:)
Andrebolleiovnen Skrevet 9. september 2012 #3 Skrevet 9. september 2012 Ååååå jeg føler med deg!! Jeg er uke 34 nå og har siste 2 ukene slitt mye med nattesøvnen . Er mer eller mindre sengeliggende siste ukene pga kynnere og nedpress så snart jeg beveger meg ut av senga. Var på ultralyd fredag og livmortappen var 4 cm og ingen tegn til for tidlig fødsel heldigvis . Men det føles slik.... Er så ille at jeg har fått tak i vaskehjelp også eller Men jeg synes det er litt fælt at jeg er så klein at jeg må ha hjelp til støvtørking. Litt syt herfra og, men prøve å være positiv!!
Mammaigjen<3 Skrevet 9. september 2012 Forfatter #4 Skrevet 9. september 2012 Huff ja, spesielt når man er vant til å være i god form og fri for plager til vanlig! Gleder meg til å fungere normalt igjen Da jeg fødte i uke 34 ved forrige svangerskap hadde jeg ingen forvarsler før vannet gikk spontant... Ble satt igang dagen etter. Denne gang tror legene at livmorhalsen var forkortet i uke 32 pga at jeg har født så mange barn. Hadde to cm åpning forrige uke, masse nedpress, men ingen tegn til vannavgang så langt Skal på kontroll i morgen for å se om alle disse mauringene i musklene har ført til ytterligere modning....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå