Gå til innhold

Frynsete i kantene av dette!

Anbefalte innlegg

Må bare sutre litt!

Jeg sitter nok ei natt oppe og masserer meg selv, går trapper og dunker leggene. Jeg har vært våken nesten uten unntak i 7 uker!!

Legene skal vurdere å sette meg i gang til uka... Kontrolltimen på mandag føles som en evighet framme med disse "mauringene" i kroppen.

Er fullgått 37 + uker og unngått prematurfødsel nå, jippi. Klemmer i natten!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143969831-frynsete-i-kantene-av-dette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååååå jeg føler med deg!!

Jeg er uke 34 nå og har siste 2 ukene slitt mye med nattesøvnen .

Er mer eller mindre sengeliggende siste ukene pga kynnere og nedpress så snart jeg beveger meg ut av senga.

Var på ultralyd fredag og livmortappen var 4 cm og ingen tegn til for tidlig fødsel heldigvis .

Men det føles slik....

Er så ille at jeg har fått tak i vaskehjelp også :( eller :)

Men jeg synes det er litt fælt at jeg er så klein at jeg må ha hjelp til støvtørking.

Litt syt herfra og, men prøve å være positiv!!

Huff ja, spesielt når man er vant til å være i god form og fri for plager til vanlig! Gleder meg til å fungere normalt igjen :)

Da jeg fødte i uke 34 ved forrige svangerskap hadde jeg ingen forvarsler før vannet gikk spontant... Ble satt igang dagen etter. Denne gang tror legene at livmorhalsen var forkortet i uke 32 pga at jeg har født så mange barn. Hadde to cm åpning forrige uke, masse nedpress, men ingen tegn til vannavgang så langt :)

Skal på kontroll i morgen for å se om alle disse mauringene i musklene har ført til ytterligere modning....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...