Anonym bruker Skrevet 8. september 2012 #1 Skrevet 8. september 2012 Har googlet litt og alle virker så fornøyde med merkepennen fra polarn og pyret, den skal liksom være så bra og sitte vask etter vask osv. Jeg er totalt uenig!!! Er det noe jeg gjør feil?? Har skrevet på både vaskelapper og rett på stoffet i klærne (for det meste bomull), nå når jeg har vasket klærne for første gang etter at jeg merket de så er det jeg har skrevet helt uleselig. Merket klærne for en uke siden. Svartfargen har bare dratt seg utover til det uleselige nå etter vask. Veldig irriterende siden jeg har brukt lang tid på å skrive inni klærne og nå må alt merkes på nytt, og at jeg kan ikke skrive med en annen penn der nå siden der hvor det går å skrive så er det allerede «skrevet» med pennen fra polarn og pyret.
Mrs. Bouquet Skrevet 8. september 2012 #2 Skrevet 8. september 2012 Har aldri hørt noe om den pennen før. Jeg bruker en penn som er ment å merke cd- og dvdplater. Sitter vask etter vask.
magpie Skrevet 8. september 2012 #3 Skrevet 8. september 2012 Jeg opplevde ikke at fargen hadde dratt utover (bortsett fra på noen vaskelapper, men da gjorde den det med en gang), men på mange er den blitt så blek etter 1-2 vask, at må merkes på nytt. Så jeg er heller ikke noe videre fornøyd med pennen. Kanskje det er litt ujevn kvalitet på dem..?
Anonym bruker Skrevet 8. september 2012 #4 Skrevet 8. september 2012 Har aldri hørt noe om den pennen før. Jeg bruker en penn som er ment å merke cd- og dvdplater. Sitter vask etter vask. Hvor kjøper du sånn penn?
3 er nok! Skrevet 8. september 2012 #5 Skrevet 8. september 2012 Jeg bruker vanlig sprit tusj jeg. Funker bra:)
Anonym bruker Skrevet 8. september 2012 #6 Skrevet 8. september 2012 Aldri hørt om den pennen, men bruker en tusj jeg kjøper på bokhandelen. Sitter som heia, selv klær som går i arv har navnet til eldstebarnet på, helt umulig å vaske bort. Er en tusj av merket Edding laundry marker.
Mrs. Bouquet Skrevet 8. september 2012 #7 Skrevet 8. september 2012 Har aldri hørt noe om den pennen før. Jeg bruker en penn som er ment å merke cd- og dvdplater. Sitter vask etter vask. Hvor kjøper du sånn penn? Bokhandel, Binders o.l.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå