min<3 Skrevet 8. september 2012 #1 Skrevet 8. september 2012 Ja jeg kan ikke det en gang. Hater å lage mat,men elsker å.spise. Må alltid ha oppskrift og inn med tskje versjonen.
ellen-propellen Skrevet 8. september 2012 #2 Skrevet 8. september 2012 Jeg bruker ikke oppskrift til eggesalat,men gjør ca slik: 4 hardkokte egg grovhakkes 1løk grovhakkes 1-2 sa olje Fyll på med majones til den er slik du ønsker på tykkelse ( bruker ikke veldig mye selv, vil ha tyggemotstand) Smak til med salt og pepper
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 8. september 2012 #3 Skrevet 8. september 2012 (endret) 6 hardkokte egg 1/2 purre 7-10 Skiver syltet agurk 1 ts senep 1ss lake fra syltet agurk Majones Hakk egg, purreløk og sylteagurk. Bland i senep, lake og majones til passende konsistens. Salt og pepper Ca. lager på slump. Endret 8. september 2012 av Lektor Doppler med tillegg
Studine mevik Skrevet 8. september 2012 #4 Skrevet 8. september 2012 Har ikke eksakte tall til deg, men denne er enkel og god: ca 5egg, deles med eggedeler to ganger(altså del først den ene veien, snu eget og del igjen) 1/5purre, avhenger av størrelsen på purren og du kan også bytte den ut med vårløk 1 dæsj aromat (smak og tilsett litt og litt, men du kan sikkert begynne med 1 "strøken" ss) litt pepper hvit majones i den mengden du selv ønsker(jeg bruker aldri den gule ekle majonesen, den smaker høgg)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå