Gå til innhold

hvor mange inseminasjoner tok dere før det klaffet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei ønsker1til.

så synd og høre, håper inderlig det går seg til på ditt neste forsøk og at ivf ikke blir nødvendig:-)

kan jeg spørre om du prøver i danmark?

jeg er litt nyskjerrig da jeg driver og planlegger min første inseminisjon, og trenger gjerne noen gode råd/veiledning:-)

Gikk over til IVF etter 6 forsøk, angrer på at jeg ikke gikk direkte på IVF, for jeg ble gravid på første forsøk på IVF-D. Nå måtte jeg gjennom 2 IVF-D fordi jeg mistet i uke 20 på første IVF-D.

Alderen spiller jo også en rolle, det er bare å face it, det er vanskeligere jo eldre man blir ;)

Jeg sitter nå med ei lita tulle på 3 uker, IVF-D fra CFC klinikken i Danmark :)

Det går likevel mye penger på mange inseminieringer.....

Uansett valg, masse lykke til :D

Gikk over til IVF etter 6 forsøk, angrer på at jeg ikke gikk direkte på IVF, for jeg ble gravid på første forsøk på IVF-D. Nå måtte jeg gjennom 2 IVF-D fordi jeg mistet i uke 20 på første IVF-D. Alderen spiller jo også en rolle, det er bare å face it, det er vanskeligere jo eldre man blir ;) Jeg sitter nå med ei lita tulle på 3 uker, IVF-D fra CFC klinikken i Danmark :) Det går likevel mye penger på mange inseminieringer..... Uansett valg, masse lykke til :D

Angående det med alder, jeg er 40 ;)

4 inseminasjoner uten resultat. Gravid på første forsøk med ivf. Fikk først en sønn og er nå gravid med tvillinger. Gravid på første ivf denne gangen også, gadd ikke innom inseminasjon.

Søsteren min hadde 6 inseminasjoner uten resultat. Gravid på 2 ivf.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...