Gå til innhold

SIMO Kombi

Anbefalte innlegg

Hei til dere som skal ha baby nå i nær framtid!

Tenkte bare å dele min erfaring med vogn! Fikk selv baby i oktober i fjor. Etter mye om og men valgte vi å kjøpe Simo kombi vogn fordi; kvalitet, vi bor i Nord- Norge, ønske om å bruke baggen så lenge som mulig (her snødde det i Juni). Hadde ikke mulighet å lagre sportsdelen til en duo- vogn. å selvfølgelig spilte pris en rolle!

Brukte faktisk bærebaggen til i Juli- hadde voksipose med dun i til slutten av April..... Anbefales virkelig.

Var vel heldig med prisen- kjøpte den ny til 4990,- (SALG)

Bare en liten anbefaling!

å for dem som synes den er tung å få inn og ut av bil, så skjønner jeg det! Men somregel når vi var å handlet eller var på kjøpesenter o.l brukte vi bare bilstolen (plasserte den i ei handlevogn) Lunt og godt ;)

Lykke til i valg av vogn :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143969744-simo-kombi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 7 måneder senere...

Kjempe god vogn, er strålende fornøyd :)

* god og lun når det er surt og kaldt.

* vannavvisende stoff på vindtrekket og skjermen

* god og romslig bag - brukte den til begge mine helt til de var 10 mndr. + den har en plate i som en kan sette opp og dermed kan ungene få sitte oppreist uten noe stress når de er våkne. Mulig den er en av de lengste bagene på markedet - virker sånn utifra de jeg har snakket med som har forskjellige vogner.

* Ja den er tung men en skal ikke stå og holde den rett opp og ned i alle evighet - det er jo kun inn og ut av bilen.

* God til bruk på snø, grus og vanlig vei.

* Kjekt når en kan kjøpe andre farger til sportsdelen og til bagkanten - frisker det litt opp :)

Endret av sicret
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143969744-simo-kombi/#findComment-145241913
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...