Gå til innhold

Dere som er sykemeldte...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Var sykemeldt fra uke 7 til uke 14 med hypermesi. jobbet 2 mnd og ble så sykemeldt igjen i uke 26.Sover ikke om natten.. Har en fysisk krevende jobb og bekkenet låste seg helt. Sprengte åreknuter og årer som står ut av beinet. Sliten. ..

Dette er mitt 3 svangerskap. Er nå uke 30+5

Sykemeldt fra uke 7 til 14 på grunn av komplikasjoner etter prøverørsbehandlingen (OHSS). Fullt sykemeldt.

Så ble jeg sykemeldt i uke 31, da 30% sykemeldt og 30% i jobb. Er nå sykemeldt på grunn av falske rier/kraftige kynnere som kommer når jeg er sliten/stresset. Har 3 dager hjemme med to unger, og to dager på jobb. Det jeg er sykemeldt fra er kveldsdelen av arbeidet mitt. Er mitt 3.svangerskap. Er nå 33 uker på vei og regner nok med at jeg ikke kommer tilbake i "full" jobb før etter permisjon.

Fra uke 8 100% ...har kraftig bekkenløsning og hadde hypermesis fra uke 7-17 . Jobben kan ikke tilrettelegge , men ville ikke klart jobbe, såvidt jeg kommer meg til og fra bilen :/ og mye kynnere har jeg også. Merker jeg skulle gjerne klart å jobbe hvertfall litt, savner kollegaer og bruke hodet :)

Annonse

Jeg ble 50% sykemeldt fra kontorjobben min pga blodtrykket (lavt) rundt uke 20. I uke 26 ble jeg 100% pga blodmangel, og derfor null energi og besvimelsestendenser. Det at jeg er alene om dette, og har to fra før, gjorde nok også at legen valgte å sykemelde meg helt.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...