Anonym bruker Skrevet 8. september 2012 #1 Skrevet 8. september 2012 Namnamnam!!! ÅÅÅ.. sÅ godt det er!! Hva er din favoritt is?
Chelseafan Skrevet 8. september 2012 #2 Skrevet 8. september 2012 Jordbær,Sjoklade og Pistasj er mine favoritter kan ikke velge mellom de 3
moota m storebror&lillebror Skrevet 8. september 2012 #3 Skrevet 8. september 2012 Vanilje is med sjokoladebiter i og pistasjeis med sjokoladebiter i er nok mine favoritter av sånn vanlig is. Og daimiskake
Poteta Skrevet 8. september 2012 #4 Skrevet 8. september 2012 Ben and Jerrys Cinnamonbun is, men den er ikke kommet til Norge ennå....
VE-G Skrevet 8. september 2012 #5 Skrevet 8. september 2012 Å, jeg har nok spist alt for mye pistasj is allerede i svangerskapet, og det blir nok mer kjenner jeg meg selv rett. Det er jo sÅ godt!! Er nok favoritten det ja, men er ogsÅ veldig glad i sjokoladeis. Og daimiskake ja. Generelt veldig glad i is
Anonym bruker Skrevet 8. september 2012 #6 Skrevet 8. september 2012 Av de vanlige toliterne er pistasjis en klar favoritt. Sjokoladeis (gjerne med sjokoladebiter) på en god andreplass. Men kan jeg fråtse i nydelige is fra movenpik eller ben & jerrys så taper nok pistasjisen...
Hybelkanina Skrevet 8. september 2012 #7 Skrevet 8. september 2012 Hvorfor måtte jeg åpne denne tråden....? spørs om det ikke blir en strafferunde på butikken for mannen min nå altså. Favoritten her er pistasj med sjokoladebiter.
gullimagen Skrevet 8. september 2012 #8 Skrevet 8. september 2012 Åå- jeg elsker pistasj is!! Men finner bare med sjokoladebiter, fins det uten også?
Poteta Skrevet 8. september 2012 #9 Skrevet 8. september 2012 Åå- jeg elsker pistasj is!! Men finner bare med sjokoladebiter, fins det uten også? Tror det er hagendaaz som har med pistasjbiter uten sjokolade
gullimagen Skrevet 8. september 2012 #10 Skrevet 8. september 2012 Åå- jeg elsker pistasj is!! Men finner bare med sjokoladebiter, fins det uten også? Tror det er hagendaaz som har med pistasjbiter uten sjokolade Jippi!! Da blir det is shopping på mandag:D:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå