Gå til innhold

Vogn!

desember1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Eg har basson si tvilling bagvogn å er SUPER fornøyd me den, er utrolig lett å trille. Eneste minuset er jo at den tar sin plass i bilen, og at enkelte butikker har så mye på gulvet at det er vanskelig å komme seg inn, kan se ut som det er ett standard krav på hvor langt mellom rom det skal være mellom reoler, men enkelte butikker har jo ALT mulig på gulvet.

MEn kan virkelig anbefale basson si vogn, kjøpte den selv fra babyifokus.no

Annonse

Det har jeg faktisk tenkt på. Har jo plagdes i enkelte butikker med enkelvogn så det kan bli litt prosjekt. Men har absolutt lyst på dobbel bag ja. Regner med den ikke går i en stasjonsvogn?:)

Eg har en ford mondeo å den har ganske så stort bagasjerom, selv om eg har en combi så er bagasjerommet større på min bil enn på mammas skoda octavia stasjonsvogn. Vogna fyller nesten hele bagasjerommet, men siden det er combi så er det litt ekstra knoting. Men må ta hjulene av understellet. Eg har ikke selv prøvd å putte vogna i bilen. Det var det min sønn som sto for siden eg hadde nylig hatt KS. Elske vogna mi, men for å dra på butikken så har eg kjøpt City Select vogna som eg kan sette bilstolene på og tar nesten ikke plass i bilen :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...