Revenka78 Skrevet 9. september 2012 #26 Skrevet 9. september 2012 Jeg hadde termin 4. September og sitter her enda. Ikke noe action :-(
solavisfolket81 Skrevet 9. september 2012 Forfatter #27 Skrevet 9. september 2012 Vil ha action nå jeg... Hehe, han er en stor gutt og ca tre og en halv kilo alt. Må vel holde da? hehe. Vet noen forresten om jm (eller lege) "gjør" stripping før termin?
xenja Skrevet 9. september 2012 #28 Skrevet 9. september 2012 har termin den 7 oktober, sitter å teller ned dagene nå. Er veldig spent på å møte den lille prinsen <3 Begynner å bli en del utoldmodig nå da, kan godt komme før.
nurkisimaven Skrevet 9. september 2012 #29 Skrevet 9. september 2012 Godt å lese at man ikke er alene om å ha kraftige kynnere, slitent bekken, problemer med å bøye seg osv! Syns dere som har jobbet til nå er utrolig flinke! Her har jeg gått hjemme nesten hele sv.skapet, men syns ikke det er vanskelig å finne ting å holde på med likevel Blir deilig å gå over i permisjon neste uke! hehe Vilde, jeg er ikke sulten, men kvalm! så det hender at jeg må lage meg ekstra kveldsmat like før jeg legger meg. har også vært oppe og spist en gang Vanskelig når kvalmen er så ille etter dobesøk på natta at jeg ikke får sove igjen! 28 dager igjen til termin! spennende tid i vente Jøss lilleblomst:) Du er her enda! det var godt å se.. Har ikke vært aktiv her inne på LENGE LENGE... Men måtte jo skrive når du var her:) er alt bra??? Jeg har setelei jeg også, og skal inn på ul på mandag for å dobbeltsjekke leie.. Mulig ks her og, er usikker på hva som skjer!! Er meget stresset. Har du vært inne å snakket om hvordan fødsel du skal ha? Hei Nurkisimaven! Det var lenge siden! joda, henger fremdeles rundt her inne Ikke vært til samtale enda, skal på ul onsdag og får vel snakket litt da håper jeg. Vet virkelig ikke noe om hvordan ting blir! Er egentlig helt sikker på Ks om ikke hun snur seg, og sannsynligheten blir jo bare mindre og mindre for hver dag! men begynner å like tanken på å faktisk ha en bestemt dato for fødsel da Hehehehe sant, det er det jeg og tenker.. Vil jo helst ungå keisersnitt! men tanken på å vite når han kommer hadde vært en lettelse.. Vi har jo to barn i hus fra før, i tillegg ei som er handicapet.. så hadde vært godt å slippe å ha dem her på natterstid.. Så blir spennende!!)
Smiley_82 Skrevet 9. september 2012 #30 Skrevet 9. september 2012 Termin 28 september.. Foreløpig ikke noen tegn på fødsel enda.. Litt nedpress og stikninger i bekken så hodet har forhåpentligvis festet seg.. Har akkurat pakket klar fødebagen m mer så er d vel bare å vente til nurket er klar til å komme ut...
Guba *mamma07+09+12?* Skrevet 9. september 2012 #31 Skrevet 9. september 2012 Jeg skal ha planlagt ks 1. oktober, på grunn av to tidligere haste ks. Er spent på hvordan det blir, men det føles godt å ha det under kontroll:-) gleder meg til å treffe lillegutt snart:-)
Sirimor! Skrevet 11. september 2012 #32 Skrevet 11. september 2012 Vært på kontroll hos legen idag.. Er nå 37+ 3. Spurte han om han kunne undersøke meg for har hatt så mye vondt de siste dagene.. Press i korsryggen, stikking både foran og bak, murringer og mye kynnere. Han undersøkte meg å heldigvis er ikke smertene forgjeves :-D livmortappen var ca 1cm så da er dt ting på gang hvertfall :-D håper så veldig at veslesnuppa kommer snart.. Lei av å gå å ha små vondt også tar dt seg ikke opp.. Legen håpte og trodde at jeg var i mål innen ti dager hadde gått :-)
askepott09 Skrevet 11. september 2012 #33 Skrevet 11. september 2012 termin 27.sep. skal på andre akupunktur behandling i dag.. sov som en stein etter jeg fikk det i går. anbefales!!
UngGravid92 Skrevet 11. september 2012 #34 Skrevet 11. september 2012 Jeg har termin 10.oktober :-) Formen er så som så. Vondt i rygg, trett og sliten, så sover UTROLIG mye, men går turer og gjør så mye husarbeid som jeg klarer pga ryggen. Ble sykemeldt frem til permisjon fra uke 33. Var på sjekk i går pga at jeg trodde jeg lekket forstervann og da fikk vi beskjed om at prinsen har fått på seg krona (festet seg i bekkenet), så håper ting begynner å skje snart :-) Har hatt litt murringer og stramming i magen. Jeg selv ble født 1 mnd for tidlig og min storesøster ble født 1 uke for tidlig, så har gode gener!
solavisfolket81 Skrevet 11. september 2012 Forfatter #35 Skrevet 11. september 2012 Jeg har termin 10.oktober :-) Formen er så som så. Vondt i rygg, trett og sliten, så sover UTROLIG mye, men går turer og gjør så mye husarbeid som jeg klarer pga ryggen. Ble sykemeldt frem til permisjon fra uke 33. Var på sjekk i går pga at jeg trodde jeg lekket forstervann og da fikk vi beskjed om at prinsen har fått på seg krona (festet seg i bekkenet), så håper ting begynner å skje snart :-) Har hatt litt murringer og stramming i magen. Jeg selv ble født 1 mnd for tidlig og min storesøster ble født 1 uke for tidlig, så har gode gener! Masse lykke til, til deg! Let us know
lillypie Skrevet 11. september 2012 #36 Skrevet 11. september 2012 Har termin 3 oktober å jeg er såååå lei nå.Har så lyst på kvalitetssøvn og ikke bare sånn halvveis. Og d presser og stikker og har litt sterkere kynnere men d var d liksom. Hadde også omganssyke i helga for sikkerhetsskyld og d var jo morro.Har mye vann i kroppen og har lagt på meg jevnlig pga dette men i dag hos jordmora hadde jeg for første gang tatt av meg en kg.Var mye "vann" som kom ut i helga tydeligvis og d har heldigvis hjulpet på nummenheten i hendene. Men nå er jeg så klar for å bli noenlunde "normal" igjen. Har ikke blitt sjekka der inne enda.Er d noe man må be om el gjør de d når d nærmer seg el hvis man har sterkere kynnere? Kan jeg sjekke selv om d nærmer seg noe forresten? Begynner ihvertfall å bli h.... lei av å dra på denne tunge magen
Sirimor! Skrevet 11. september 2012 #37 Skrevet 11. september 2012 Som regel så sjekker de ikke nedi der før termin tror jeg.. Men jeg spurte legen for jeg er så lei av å ha vondt, men nå som jeg vet at det har gjort meg moden så kan jeg godt ha litt mer vondt :-)
UngGravid92 Skrevet 12. september 2012 #39 Skrevet 12. september 2012 Jeg har termin 10.oktober :-) Formen er så som så. Vondt i rygg, trett og sliten, så sover UTROLIG mye, men går turer og gjør så mye husarbeid som jeg klarer pga ryggen. Ble sykemeldt frem til permisjon fra uke 33. Var på sjekk i går pga at jeg trodde jeg lekket forstervann og da fikk vi beskjed om at prinsen har fått på seg krona (festet seg i bekkenet), så håper ting begynner å skje snart :-) Har hatt litt murringer og stramming i magen. Jeg selv ble født 1 mnd for tidlig og min storesøster ble født 1 uke for tidlig, så har gode gener! Masse lykke til, til deg! Let us know Tusen takk skal du ha! :-D Jeg skal prøve å huske på å si ifra, ja! Hehe! :-)
Nellysack Skrevet 12. september 2012 #40 Skrevet 12. september 2012 jeg har termin 7 oktober og er mer en klar for å si det sånn håper virkelig jeg slipper å gå over !
*lille blomst* Skrevet 12. september 2012 #41 Skrevet 12. september 2012 (samme innlegg som i skravletråden) Var til ul i dag og samtale om fødsel... seteleie enda og liten sannsynlighet for snuing gitt... Men overlegen overlege ville ikke snakke om Ks en gang, hun skulle ikke "tvinge meg", men siden jeg var 2.gangs og babyen er estimert til normal vekt så ville hun helst at jeg skulle føde selv... At tårene mine trillet og at jeg ble kvalm av angst - nei det brydde ikke henne noe særlig... ikke noe kunne få henne til å endre mening, jeg kan til nød komme inn på en samtale til, men hun ville ikke sette opp ks... Så hva gjør jeg nå? Legen, akupunktør og stort sett "alle" andre anbefaler ks istedenfor setefødsel, iallefall m tanke på litt fødsels-skrekk etter sist... Min kjære har ikke lyst til å være med på setefødsel og selv så har jeg ikke lyst på noen av delene! skulle bare ønske mini ville snu seg!
solavisfolket81 Skrevet 12. september 2012 Forfatter #42 Skrevet 12. september 2012 Har du snakket med jordmor eller noe andre da? Jeg kjenner folk som har fått ks fordi de syns første fødsel var vond, så tydlig at det er veldig opp og ned. Om det er det du vil, syns jeg du skal kreve det!
*lille blomst* Skrevet 12. september 2012 #43 Skrevet 12. september 2012 Jeg må snakke med noen om dette iallefall.. gruer meg rett og slett til fødsel, og i uke 37 så er vel ikke det så smart egentlig... det ordner seg nok, men nervepirrende er det!
carmen221 Skrevet 14. september 2012 #44 Skrevet 14. september 2012 har termin 28 september og begynner å bli meget klar for å treffe personen i magen =) Har de siste dagene kjent murring i nedre mage og i ryggen, i natt våknet jeg av kraftige kynnerer og jeg hadde pusteøvelser =) fikk ikke sove skikkelig etterpå men på morgenkvisten falt kynnerene bort =( Håper det kommer i gang nå snart
frkstrand Skrevet 14. september 2012 #45 Skrevet 14. september 2012 Termin 7. Oktober her. Begynner å bli UTROOOLIG klar og vill møte knøttet.. de siste ukene har jeg hatt vannvittig vondt i lysken... og da mener jeg noe helt VANNVITTIG kjennes ut som om jeg har sprunget 2 mil uten å strekt ut etterpå. kynnere, mensmurringer,magen har sunket betraktelig, vondt nederst i rygg og ja... you name it!!! har lest litt at alt dette kan være at det modnes nå... men at det kan ta flere uker før det skjer noe mer... ALTSå SERIøST? skal man virkelig gå flere uker med "litt" vondt før det blir kjempe vondt? blir aldri klok på kvinnekroppen... hvorfor kan det ikke bare være en bruksanvisning på en gravid kvinnes kropp, så hadde man visst... krysser fingrene for at knøtte mor skal finne veien ut nå snart, for nå er den her mamsen drittlei av å se ut som en middels stor flodhest og gå som en pingvin og papsen er mer enn klar til papparollen + at han er nesten mer utålmodig etter å møte den minste prinsessa si.
*lille blomst* Skrevet 14. september 2012 #46 Skrevet 14. september 2012 Er så enig frkstrand! Vil også ha en bruksanvisning på kvinnekroppen! Termin samme dag vi da Håper vi slipper å gå så veldig lenge med disse magene våre, prinsessene kan få komme før tiden!
frkstrand Skrevet 16. september 2012 #47 Skrevet 16. september 2012 *lille blomst* Hadde det bare vært så utrolig enkelt med den der bruksanvisningen, som med alt annet !!! :-P men neida, her skal vi gjøre det så vanskelig som mulig Synes det er på tide de snasker seg ut fra hula si... hadde de bare visst hvor mye godt som ventet de når de kom ut, så hadde de nok vært her nå tenker jeg :-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå