happiness4life Skrevet 8. september 2012 #1 Skrevet 8. september 2012 Vurderer å kjøpe sovepose til mini, siden dynen alltid blir sparket av. Nå sover han på lammeull, med pysj (bomull) og en fiberdyne. Har ingen erfaring med sånne soveposer i det hele tatt, så lurer på hva dere bruker, hva dere vil anbefale og hvilke jeg burde holde meg unna. Prisen kan ikke være alt for høy for vi har ikke så mye penger.
☆☆☆ Skrevet 8. september 2012 #2 Skrevet 8. september 2012 Bruker en vi fikk i gave, har pysj under og lammeskinn i senga. Funker utmerket.
Gjest peacock Skrevet 8. september 2012 #3 Skrevet 8. september 2012 Vi prøvde med sovepose, men den like ikke gutten, gitt! :-) Nå bruker vi hellere to pysjer om det er kaldt (bomullspysj + ullpysj fra nøstebarn) og evt et helseteppe. Funker som bare det - ikke noe som er i veien eller kan sparkes av. Vi har forresten også lammeskinn i sengen.
happiness4life Skrevet 8. september 2012 Forfatter #4 Skrevet 8. september 2012 Bruker en vi fikk i gave, har pysj under og lammeskinn i senga. Funker utmerket. Vet du hvor den er kjøpt? bruker du samme sovepose hele året?
kmama Skrevet 8. september 2012 #5 Skrevet 8. september 2012 Vær lille har alltid brukt sovepose. Var veldig fornøyd med IKEA sine. Disse kommer i to størrelser, opp til 18 mnd., og jeg synes det er synd at den ikke kommer inn større. Har nå kjøpt en Grobag på Amazon som vi skal prøve når nettene blir kaldere. I sommermånedene brukte vi Halo sleepsacks (også fra Amazon) I mikrofleece eller bomull for veldig varme netter. Billig å kjøpe, men med frakt med mer blir det litt dyrere.. For vår del var det verdt pengene - synes sovepose fungerer strålende.
☆☆☆ Skrevet 8. september 2012 #6 Skrevet 8. september 2012 Bruker en vi fikk i gave, har pysj under og lammeskinn i senga. Funker utmerket. Vet du hvor den er kjøpt? bruker du samme sovepose hele året? Kjøpt på marks&spencer, mener de har tilsvarende på ikea/h&m. Har ikke hatt vinter enda, spørs om hun må ha ullbody under pysjen til vinteren. Den er tynt vattert.
Stella&My+2 Skrevet 8. september 2012 #7 Skrevet 8. september 2012 Vi har en fra Stokke til lillemor og den holder henne god og varm. Ligger da med pysj under,- med eller uten ben/sokker alt etter temp. Posen kommer i to str. Vi gikk over til pose ikke pga at hun sparker dynen av seg (er bare 6 uker), men hun vrir og åler seg veldig, og vi var redd hun skulle klare å åle seg så hun ble liggende under dynen....
sep.j2010+juni.g2012 Skrevet 8. september 2012 #8 Skrevet 8. september 2012 gå in på laredoute, der har de en på tilbud til 99 kr, den ser veldig grei ut da den har armer, slipper lille å bli kald på armene sine
happiness4life Skrevet 8. september 2012 Forfatter #9 Skrevet 8. september 2012 gå in på laredoute, der har de en på tilbud til 99 kr, den ser veldig grei ut da den har armer, slipper lille å bli kald på armene sine Kan du sende meg linken? Finner bare en til over 200
Lyckelin Skrevet 8. september 2012 #10 Skrevet 8. september 2012 Jeg kjøpte en billig en her om dagen på sparkjøp faktisk vet det ikke er av beste kvalitet, og er ikke brannsikker og sånn men kjempe fin til den prisen. Gav under 200 for den...
Hannah- Skrevet 8. september 2012 #11 Skrevet 8. september 2012 Jeg kjøpte en billig en her om dagen på sparkjøp faktisk vet det ikke er av beste kvalitet, og er ikke brannsikker og sånn men kjempe fin til den prisen. Gav under 200 for den... Vi har også den fra Sparkjøp, fungerte veldig greit frem til han begynte å krabbe rundt og reise seg i senga. Knappene løsner veldig lett, så vi har måttet tre den på igjen mange ganger per natt fra han var 8-9 mnd. Så vi gikk over til dyne igjen, er tross alt enklere å legge den over han igjen om natten.
Juni10 <3 og April12 <3 Skrevet 8. september 2012 #12 Skrevet 8. september 2012 Kan det være denne? http://www.laredoute.no/redoute-creation/nattpose/326879?N=1z141n0Z1z13zta&Ns=RankValue4|1&Nao=8
happiness4life Skrevet 8. september 2012 Forfatter #13 Skrevet 8. september 2012 Kan det være denne? http://www.laredoute.no/redoute-creation/nattpose/326879?N=1z141n0Z1z13zta&Ns=RankValue4|1&Nao=8 Det var jo en veldig grei pris da! Men kan fleece bli veldig varmt? Tror jeg har en varmblodsbaby Noen som har prøvd denne soveposen?
sep.j2010+juni.g2012 Skrevet 8. september 2012 #14 Skrevet 8. september 2012 ja var den jeg tenkte på, tror den er veldig fin til høst og vinterbruk, men blir gjerne litt varm på sommeren. er jo bare og regulere hva du har under. trenger ikke mer enn en kortarmea body.
happiness4life Skrevet 8. september 2012 Forfatter #15 Skrevet 8. september 2012 Da var den bestilt er litt for impuls av meg av og til men herregud hvor gale kan det gå for 99kr snek seg vist en søt fleece dress oppi bestillingen min også Takk for hjelper jenter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå