Anonym bruker Skrevet 7. september 2012 #1 Del Skrevet 7. september 2012 Driiiitlei! I forrige uke så fikk jeg vite om tre bekjente/venner er blitt gravide.. I går fikk jeg vite at min stesøster er blitt gravid.. hun er en av de mest uansvarlige mennesker jeg vet om - arbeidsledig, bruker narkotika og vil helst leve på min stefar.. Idag fikk jeg vite at min svigerinne som er alvorlig funksjonshemmet i rullestol er blitt gravid igjen og venter nå nr 2.. I kveld fikk jeg vite at ei venninne som ikke vil ha barn er blitt gravid.. Jeg kjenner jeg bare dør inne i meg, her som jeg har prøvd på å få barn i så forbanna mange år så klarer alle rundt meg bli gravide utenom meg.. Jeg burde virkelig hatet unger og skulle aldri ønsket det for, herregud for et mye lettere liv jeg hadde levd da! ... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143969498-frustrert-og-dritlei/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2012 #2 Del Skrevet 7. september 2012 Driiiitlei! I forrige uke så fikk jeg vite om tre bekjente/venner er blitt gravide.. I går fikk jeg vite at min stesøster er blitt gravid.. hun er en av de mest uansvarlige mennesker jeg vet om - arbeidsledig, bruker narkotika og vil helst leve på min stefar.. Idag fikk jeg vite at min svigerinne som er alvorlig funksjonshemmet i rullestol er blitt gravid igjen og venter nå nr 2.. I kveld fikk jeg vite at ei venninne som ikke vil ha barn er blitt gravid.. Jeg kjenner jeg bare dør inne i meg, her som jeg har prøvd på å få barn i så forbanna mange år så klarer alle rundt meg bli gravide utenom meg.. Jeg burde virkelig hatet unger og skulle aldri ønsket det for, herregud for et mye lettere liv jeg hadde levd da! ... Da er vi 2...etter 3,5 år som uforklarlig barnløs blir man lei, særlig når alle mulige jenter i alle mulige situasjoner blir gravide... men men man får ta de kortene man får delt, og være glad på andres vegne og håpe på at det engang blir sin tur Lykke til, og jeg håper får ønske ditt oppfylt Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143969498-frustrert-og-dritlei/#findComment-144527408 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå