Gå til innhold

Askesuger- nødvendig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flyttet til et nytt sted, med ovn. Trenger jeg askesuger til den, eller kan jeg bruke støvsugeren?

Skrevet

Har alltid sett på det som unødvendig, men etter at et hus i nabolaget brant ned fordi at de hadde støvsugd opp glør og aske med vanlig støvsuger så vet jeg hva jeg skal ha.

Skrevet

Ikke bruk støvsugeren iallfall. Vår tok fyr da det lå igjen noen glør og ulmet.

Men asken er uansett ikke bra for vanlige støvsugere, så hadde investert i en askesuger. Vi hadde først en som bruker støvsugeren som motor, men fy flate så mye bedre det er med en askesuger med egen motor.

Skrevet

Ikke nødvendig, men utrolig praktisk og mye mindre søl enn å skulle spa det ut. Vi har en enkel som vi kobler støvsugeren -funker veldig bra, syntes jeg.

Skrevet

Vil ikke si det er helt nødvendig, men utrolig greit! Ville aldri brukt støvsuger i alle fall!

Skrevet

Flyttet til et nytt sted, med ovn. Trenger jeg askesuger til den, eller kan jeg bruke støvsugeren?

Ikke bruk støvsugeren ihvertfall! Vi har askesuger, men bruker den sjelden. Synes det er enklere å spa ut asken enn å dra frem sugeren.

Skrevet

Vi bruker bare spade og en pose. Det som evt .faller på gulvet tar jeg med en klut.

Skrevet

Vi bruker spade og pose. Sikkert lettvint med askesuger, men det gidder jeg ikke bruke penger på. ;) Vi tømmer ovnen om morgenen, da er det ikke mer glør igjen.

IKKE bruk støvsugeren din!!

Skrevet

Trenger man askestøvsuger? Hva skjedde med gamlemetoden? Askebøtte med lokk og spade.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...