Lilja77 Skrevet 7. september 2012 #1 Del Skrevet 7. september 2012 Har jo vært gravid en gang før, og de tidlige symptomene kjentes ut som pms. Nå skal jeg ha tanta til uka, mandag eller tirsdag tenker jeg. Er ekstremt premenstruell nå, eller håper selvfølgelig at det kan være tidlige tegn på graviditet. Likevel, dette har jeg aldri kjent maken til før, ikke tidlig i siste graviditet heller. Helt vanvittige svettetokter, på sekunder! For 2 dager siden en kveld, plutselig ble jeg glovarm og svettet masse. Nå i kveld, akkurat det samme. Plutselig en vanvittig hetebølge (og jeg har fryst ellers i dag, synes det har vært en kald høstdag). Det var så ille at svetten silte i hele ansiktet, hendene ble helt bløte og kroppen og klærne gjennomvåte av svette. Måtte dusje! "Heteanfallet" er nå over, men det varte i flere minutter, ganske heftig. noen som har erfaringer med dette, utenom ved feber og sykdom? Kan det være et tidlig tegn på graviditet? Aldri opplevd dette før....Ps! Satt stille i sofan, ikke ved et treningsapparat;) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143969483-s%C3%A5-var-det-dette-med-pms-kontra-graviditetssymptomer-igjen-da/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå