Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvor langt på vei er du da?

Kjenner at det ikker godt med bukser som strammer, men er bare 5 uker på vei da... hehe

Jeg er i uke 12. Men jeg er øm når buksene ikke strammer også da. Husker ikke at det var så ille med førstemann, men det kan jo være anderledes nå såklart.

Samme med meg. Venter nr 2 og er 11 uker på vei. Denne gangen har jeg ikke voksesmertene jeg hadde forrige gang, men er til gjengjeld veldig øm. Verst er det faktisk å hoste. Da strammer det godt over livmora. Kjennes akkurat som om jeg har skikkelig hardtrena magemusklene, bortsett fra st det er under navelen og ned, og jeg har ikke trena....selv om jeg selvfølgelig burde.....

Jeg har skikkelige voksesmerter, er øm, og kvalm og oppblåst... har ikke kunnet brukt jeans siden uke 6 sikkert, er 12 i morgen :P

Bruker joggebukser og kjoler med strømpebukse..... :P

Hvis jeg kjøper gravidbukse nå, vil den utvide seg gjennom svangerskapet? Hvordan funker slike?

Annonse

Gravidbuksene er ganske elastiske i livet. De utvider seg bra. Jeg har i tillegg kjøpt de større enn jeg pleier å bruke, for jeg må jo regne med at noe legger seg på rumpe og lår også... Urk..,

Tja... :) En størrelse for stor bare, litt vide, men ikke sånn at det ser rart ut... Litt vide i livet kanskje men det er bare deilig, og så har jeg ikke helt tettsittende topper over

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...