Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er 6 uker og idag kom det litt blod på papiret da jeg tørket meg. Jeg tror det kom fordi vi mannen og jeg koste oss igår. Men jeg vet jo ikke :( Det kommer litt fremdeles når jeg tørker meg og det er litt blod blandet i slim. Sorry detaljer! Er det andre som har opplevd det ? Hvis det er en sa så hadde jeg vel blødd som mensen ? Har fått ul på fredag, men synes det er lenge å vente ....,

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143969466-blod-etter-sex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er 1 år sida, men jeg hadde smerter hele natta før jeg begynte å blø. Og jeg hadde kraftige smerter altså! Jeg skjønner at du tenker det verste, men trenger jo ikke å være det. Prøv å slappe av. Se på gullrekka ;)

Slimhinnene er skjøre, det kan fort begynne å blø etter sex når man går gravid.

Annonse

Jeg hadde en ma for tre mnd siden, fikk da litt blod i slim. Ingen smerter og heller ingen mer blødning. Sjekket hcg og fikk konstatert ma i uke 6+5. Hadde en sa for tre uker siden, også i uke 6:( blødde friskt blod og ingen smerter. Trodde det kunne være bivirkninger av creonine, men det var det dessverre ikke:( Dersom du blir urolig, gå til en privat gynekolog! Men ser at det er mange her som har bedre erfaringer med blødninger tidlig i svangerskapet enn meg. Så ikke mist håpet!! Lykke til!

Jeg oppdaget også dessverre det samme som deg i uke 14 i 09. Blødning etter sex. VIste seg å være en ma hvor fosterdøden inntraff i uke 11. Blodet var vinrødt og litt slimaktig. Håper bare det er slimhinnene for din del, men hadde jeg vært deg så hadde jeg tatt en ul ja. Krysser fingre for at alt går bra:)

Ja lykke til i dag, håper alt viser seg å være iorden! Selv har jeg dårlige erfaringer med blødninger, men det er blødninger som har virkelig eskalert til stooore mengder og mye smerter og resultert i SA. Men leser om veldig mange som har småblødninger, ja t.o.m kraftige blødninger, og hvor alt går bra! Bare en UL kan gi deg svaret, så ønsker det beste or deg :) .

Annonse

Da var jeg tilbake etter ul og er i sjokk ! Der var det jammen to !!! Men, kun den ene hadde hjerteaktivitet. Legen sa vi måtte vente to uker for å se om hjertet på den andre slår. Men det er nok mye som tyder på at jeg mister den ene siden jeg blør .., oi ! Det blir to lange uker

Det ble jeg fortalt av legen når jeg spørte om jeg kan få inn to egg. Da sa hun akurrat dette at om det ene skal blø ut, så er det større sjanse å miste også det andre. Men det trenger jo ikke å bety at det skjer altid. Det har sikkert sammenheng med hvor den andre har festa seg.

Masse tanker som suser i hodet ditt for tida sikkert. Mest sansynlig skal nok det gå bra med det andre egget og til og med at du har sett at hjertet slår.

eit søskenbarn av meg, mistet for noen år siden. skulle på utskrapning på sykehuset etterpå, men før de begynte tok de en siste ul for å se, og der banket det et hjerte :) hun mistet den ene tvillingen( som hun ikke viste) mens den andre kloret seg fast :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...