Gå til innhold

Dere som fremdeles jobber...

Anbefalte innlegg

Da måtte jeg ta en tur til legen idag og ble sykemeldt 50% i de tre ukene som er igjen til permisjonen starter. Vært mer sliten den siste uka og påkledning etc i barnehagen mer krevende nå i høstværet. Tror jeg blir en bedre medarbeider, mamma til frøkna vår og vårende babymamma med litt mindre tempo. Hadde jo håpet å kunne gå gjennom svangerskapet uten sykedager, men godt at det ble sånn det ble nå kjenner jeg!

Fortsetter under...

Jeg er pedagogisk leder i barnehage og jobber 100% og ikke vært sykemeldt i svangerskapet så langt, er 32+3 idag. Men kjenner at det røyner på nå, så spørs om jeg klarer 100% i alle 5 ukene frem til permisjonen starter. Har også ei lita frøken på 16 måneder hjemme så kan ikke bare legge meg nedpå etter jobb slik jeg kunne første gang. Kramper i bena gir dårlig nattesøvn, så lenge jeg får nok søvn er formen grei....

du mååå bare prøve magnesium tabletter om du er plaget med kramper ;) 300mg på apoteket.Tas om kvelden.

Endret av AquaGrownup

Jobber fortsatt 100% men har kontorjobb. Er 32 uker i morra. Foreløpig ikke hatt noen sykedager, og ser vel egentlig ikke noen grunn til at det blir noen før permisjonen starter heller. Jobbet helt ut sist også, uten store problemer :)

Er i uke 31 og jobber 100%. Kontorarbeid.

Skal ned i 50% i uke 37, og deretter er det 100% permisjon.

Er i super form, så dette går nok bra :)

Nå ble jeg litt nysgjerrig: Hvorfor 50 % i uke 37? Du er jo i superform p.t. og kan ikke vite om du får sykemld. seks uker frem i tid?

Mulig det er noe jeg misforstår her...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...