Gå til innhold

Dere som fremdeles jobber...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jobber 3 dager i uka og er i uke 30+4, men kjenner at det er litt mye i barnehage. Sliter etter noen timer, og ingen mulighet til å hvile når jeg trenger det.Det er bekkenet som krangler. Ellers har jeg masse energi og kunne fint klart en kontorjobb i 100%

Annonse

jeg har gått ned fra full jobb til 50% for ca.4 uker siden. Dette pga bekkenløsning siden uke 20 og ryggen klager også nå som jeg er 31+3. Har halve arbeidsdager hver dag så har max 5 timer til dagen, og det hjelper utrolig! Har ut neste uke så får vi se hva det blir til da ;)

Jobber i en stor kjedeforretning hvor det ikke er noen mulighet for å sitte ned, er et høyt tempo og travelt hver dag. Men har fått fritak fra klatring i stiger, for tunge løft og de prøver og unngå at jeg tar varene siden det er noen paller til dagen.

Nå skal det sies at jeg er 2.gangsgravid så første svangerskap var 100% null problem sist gang. Nå har jeg nettopp begynt å høre etter på kroppen min så litt jobb er bedre enn ingenting.

• 2 uker senere...

Annonse

Jeg er pedagogisk leder i barnehage og jobber 100% og ikke vært sykemeldt i svangerskapet så langt, er 32+3 idag. Men kjenner at det røyner på nå, så spørs om jeg klarer 100% i alle 5 ukene frem til permisjonen starter. Har også ei lita frøken på 16 måneder hjemme så kan ikke bare legge meg nedpå etter jobb slik jeg kunne første gang.

Kramper i bena gir dårlig nattesøvn, så lenge jeg får nok søvn er formen grei....

Jobber 100%, er 28 + 3. Driver mjed eiendomsmegling, men ikke noe kvelds og helgejobb på meg om dagen. Stort sett på kontoret, med litt farting innimellom. Hektisk helt klart, men jeg er vant til det.

Jobber 100 %, kontorarbeid, er 33 uker. Har vært heldig så langt, men nå begynner jeg å slite litt.

Er vondt å sitte for lenge og blir svimmel av å stå for lenge. Har også hatt en del magevondt i det siste, redd at det er stress på jobben som virker inn...

Skal til legen neste uke, får se hva han sier...

ble sykemeldt fullt i dag, er 34 + 3. Hadde bare 3 arb. dager igjen til høstferie, så egentlig en jobbeuke etter det, men nå er jeg helt på tur.

Litt surt, men er så kvalm og har stikkende smerter ned i høna når jeg går. Ikke moro :/

(Er vel fordi hodet til babyen er der, og det er jo en god ting..)

Jobber også 100 %. Kontorjobb. Har kuttet ut reiser nå.

Så lenge det går fint å sitte, så er det greit. Legen min sier at jeg bestemmer og at han kan sykemelde meg om jeg synes jeg trenger det, men jeg har bare godt av å øve meg på å å styre dagene og stressnivået mitt slik at det blir passe belastning.

Har mye kynnere og falske rier (vondt ass...), dvs, når jeg har mye så har jeg mye, andre ganger (som i dag :)), er det nesten fraværende. Formen varierer med andre ord. Kun to uker igjen nå, og jeg tror jeg holder ut.

Jeg er pedagogisk leder i barnehage og jobber 100% og ikke vært sykemeldt i svangerskapet så langt, er 32+3 idag. Men kjenner at det røyner på nå, så spørs om jeg klarer 100% i alle 5 ukene frem til permisjonen starter. Har også ei lita frøken på 16 måneder hjemme så kan ikke bare legge meg nedpå etter jobb slik jeg kunne første gang. Kramper i bena gir dårlig nattesøvn, så lenge jeg får nok søvn er formen grei....

leggkramper: da må du bare prøve Magnesium, 300mg. Det er life-saver for meg! :) skikkelig plagsomt å våkne med de krampene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...