Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg litt?

Anbefalte innlegg

Heisann, jeg har dessverre truffet veggen hardt og er dessverre blitt deprimerte :( er ikke selvmord tanker eller slikt, men har mistet livsgnisten litt og føler jeg er bare her.. Noen som ser at dette bedres snart? Liker ikke å gå slikt som dette! Jeg er født 29.08.84. Mvh Lene

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143969424-noen-som-kan-hjelpe-meg-litt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann, jeg har dessverre truffet veggen hardt og er dessverre blitt deprimerte :( er ikke selvmord tanker eller slikt, men har mistet livsgnisten litt og føler jeg er bare her.. Noen som ser at dette bedres snart? Liker ikke å gå slikt som dette! Jeg er født 29.08.84. Mvh Lene

vil anbefale deg å gjøre ting du liker. Kanskje er det noen hobby du har drevet med før, som du har kuttet ut, finne ut hva du trives med, oomgås mennesker som gjør deg glad!

Og healing er et supert behandlingstilbud, som har hjulpet meg selv masse!

Ja prøver å tvinge meg ut mer, har baket litt muffinser idag for å få tankene på andre ting, har lyst å begynne med små ting slik at det er litt glede og oppi alt dette her. Er også sykemeldt så det hjelper ikke så mye av å sitte hjemme å glo på tv heller.. Håper bare jeg kommer

Ut av dette...er så redd for å klikke gal og havne inn en plass :/

send meg en mail på [email protected]

så kan jeg se om jeg kan hjelpe deg litt, med noen råd eller noe :P tror ikke du blir lagt inn noe sted... det er nok bare en hompel i veien som du må forbi for å få det bedre...

men jeg trenger litt tid, har mye å gjøre om dagen, så letter hvis jeg har deg på mailen, :) Og lettere å få inn energiene dine der!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...