Anonym bruker Skrevet 7. september 2012 #1 Skrevet 7. september 2012 Det er små litt harde/seige karamell(?)kuler, ikke helt runde, trukket med sjokolade. De kommer i en papirrull som er Hapåfarget med noe mønster, ganske liten rull. Noen som vet?
stearin Skrevet 7. september 2012 #2 Skrevet 7. september 2012 Har det på tungen.. Men husker ikke navnet. Jeg kjøper sånne titt og ofte... JA; Er det Meller?
Anonym bruker Skrevet 7. september 2012 #3 Skrevet 7. september 2012 roller? er ikke sikker,men tror jeg vet hva du mener...
Anonym bruker Skrevet 7. september 2012 #4 Skrevet 7. september 2012 Har det på tungen.. Men husker ikke navnet. Jeg kjøper sånne titt og ofte... JA; Er det Meller? Jaaaa, tusen takk!! Gravid, syk, prøver å få mannen til å skjønne hvilket godis jeg maser om
rytme Skrevet 7. september 2012 #6 Skrevet 7. september 2012 men jeg tror meller har karamell på utsiden og sjokolade inni... hmmmm.... tenkte tenke
Mamma_til_2 Skrevet 7. september 2012 #7 Skrevet 7. september 2012 men er mellers trukket i sjokolade?
Anonym bruker Skrevet 7. september 2012 #8 Skrevet 7. september 2012 Dere har rett, det er omvent. Sjokolade inne, karamell utenpå HI
rytme Skrevet 7. september 2012 #9 Skrevet 7. september 2012 Haha! bra vi fikk løst dette mysteriet i alle fall!
Hannepålandet Skrevet 7. september 2012 #10 Skrevet 7. september 2012 Åh namm har masse sånne. Kjøpte på taxfreen
wihar Skrevet 5. oktober 2012 #11 Skrevet 5. oktober 2012 Låner denne tråden litt:) Leter etter et surt godteri som jeg pleide å kjøpe for ca. 10 år sida, men jeg husker ikke navnet i det heletatt. Godteriet er litt ovalt og er hvit/gult og minner litt om et sukkertøy, men blir mykt og veldig surt etterhvert. Innpakningen var enten litt glans lilla eller litt glans grønt. Minner litt om innpakningen på warheads: http://www.raymondgeddes.com/66008-mega-warheads-sour-candy.html Takker for all hjelp jeg kan få WebRep Samlet vurdering Dette nettstedet er ikke rangert (ikke nok stemmer)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå