Anonym bruker Skrevet 7. september 2012 #51 Skrevet 7. september 2012 Jeg stempler deg også som går med pels .. På lik linje som jeg stempler folk som vet de går med "blod diamanter" eller klær laget av små søte barnehender .. Men jeg gir meg F på at du bruker Nestle produkter uten å blunke ?? Og hvorfor F tror du det ?
Anonym bruker Skrevet 7. september 2012 #52 Skrevet 7. september 2012 Jeg stempler deg også som går med pels .. På lik linje som jeg stempler folk som vet de går med "blod diamanter" eller klær laget av små søte barnehender .. Men jeg gir meg F på at du bruker Nestle produkter uten å blunke ?? Og hvorfor F tror du det ? Jeg spør, gjør du? og hvis ikke hvorfor?
cmilla80 Skrevet 7. september 2012 #53 Skrevet 7. september 2012 Ta å ring litt rundt til div forettninger og hør om de selger Goose jakker.. Der vet de sikkert om noen som selger! Har selv en parkas og den har jg hatt i 4 år nå. Like fin. Det er en av de varmeste jakkene jeg noen gang har hatt. En drøm å ha når det blåser 20 stive ute.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2012 #54 Skrevet 7. september 2012 Jeg stempler deg også som går med pels .. På lik linje som jeg stempler folk som vet de går med "blod diamanter" eller klær laget av små søte barnehender .. Men jeg gir meg F på at du bruker Nestle produkter uten å blunke ?? Og hvorfor F tror du det ? Jeg spør, gjør du? og hvis ikke hvorfor? Jeg bruker det ikke, men det er fordi jeg ikke har noen å bruke det på venter min første i januar, og har null peil på barnemat produkter .. Nestlé har jeg derimot lest om, riktignok for noen år siden, og da var det stor skandale med avsløring om barnearbeid. Skal jeg kjøpe barnemat styrer jeg da unna Nestlé, selvfølgelig. Er vel best om man lager det selv, er det ikke ? Min plan iallefall
CaptainHindsight Skrevet 7. september 2012 #55 Skrevet 7. september 2012 Hadde faktisk syntes det vært enda mer meningsløst om disse dyrene døde forgjeves da og jakken må brennes isteden for at noen kan holde seg varm i den. Det beste hadde vel strengt tatt vært om alle mennesker tok til vettet, leste seg opp om hva som skjer med de stakkars dyrene og boikotter merker som mishandler dyr? Det finnes mange varme jakker her i verden, vi har tilogmed kommet så langt at vi ikke trenger å ikle oss andres lidelser for å holde varmen! Du har ikke spurt om andres meninger om jakken, men jeg blir iallefall takknemlig hver gang noen informerer meg om hva jeg støtter, FøR jeg støtter dem.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2012 #56 Skrevet 8. september 2012 Jeg stempler deg også som går med pels .. På lik linje som jeg stempler folk som vet de går med "blod diamanter" eller klær laget av små søte barnehender .. Men jeg gir meg F på at du bruker Nestle produkter uten å blunke ?? Og hvorfor F tror du det ? Jeg spør, gjør du? og hvis ikke hvorfor? Jeg bruker det ikke, men det er fordi jeg ikke har noen å bruke det på venter min første i januar, og har null peil på barnemat produkter .. Nestlé har jeg derimot lest om, riktignok for noen år siden, og da var det stor skandale med avsløring om barnearbeid. Skal jeg kjøpe barnemat styrer jeg da unna Nestlé, selvfølgelig. Er vel best om man lager det selv, er det ikke ? Min plan iallefall Så du trur Nestle handler om bare barnemat?? Halve handelstanden av varer er det jo Nestle som står bak nesten. Nei det er ikke pga barnearbeid men pga at kyniske mennesker i Nestle som står utenfor fødeklinikker i den 3 verlden og prakker på nybakte mødre morsmelkserstatning. Men pga at de ikke har rent vann eller rengjøringsmuligheter slik som her, blir melken full av bakterier, harsk og spedbarnen dør i ekstreme smerter av mageinfeksjoner.Dette er Nestle fullstendig klar over men slutter likevel ikke å påprakke disse mødrene morsmelkserstatning. Som sagt vi har alle våre hjertesaker, og ting vi synes er viktige, det jeg vil frem til med dette er at noen roper så jævlig høyt om om urett og og hvor dårlig noen er fordi man kjøper noe som kan være uetisk. Men i neste øyeblikk går dem selve rett i butikken å handler noe annet som er like ille om ikke verre. Pass på dere selv, og hvis dere skal belære andre se da ihvertfall til at deres sti er ren fra all annet dritt også da i det minste.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2012 #57 Skrevet 8. september 2012 Aaaahh så sint .. Mange roper høyt når det er snakk om pels ja .. Det er vel ganske innlysende for oppegående mennesker også, for det er jo ingen tvil om hvor pelsen kommer fra eller hva som skjer med dyret for at vi skal ha kåpe eller kant .. Derimot kan det være vanskeligere med feks Nestlé (som er din hjertesak?) hva nestle står bak står faktisk ikke i store bokstaver på pakkene, så om man vil vite så må man søke litt eller forhøre seg litt. Så det er jo bare bra at du deler så man kan lese mer om det, er jo faktisk det de fleste vil frem til her .. Om man vet .. La vær .. Om ikke håper du skjønner manges oppfatning om personens arroganse og totale mangel på empati.. For å sette det på spissen med Nestlé saken din.. Jeg stiller meg ikke nå i fremtiden foran en mor med barn som er døende som følge av mme med forgiftet vann .. med en flaske nestéa som tørsteslukker ...
Gjest Mamma til 3 små Gull Skrevet 8. september 2012 #58 Skrevet 8. september 2012 Jeg kjøpte meg en Fjell reven jakke i fjor vinter, og angrer ikke ett sekund. Jeg er en frostpinne uten like, men denne klarte sannelig å holde meg varm Den er lang og varmer godt over baken og koster bare halvparten av det en Canada goose-jakke koster. Der betaler du utrolig mye kun for merket! Bare slik at du kanskje åpner for flere alternativer itilfelle du vil spare inn noen kroner Men ellers vet jeg ikke hvor du får kjøpt slike jakker i Trondheims-området.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #59 Skrevet 4. juni 2014 Billig Canada Goose Jakke http://www.nojakke.com/canada-goose Anonymous poster hash: 11991...bf9
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #60 Skrevet 4. juni 2014 Dere som fordømmer pelsbrukere, er dere vegiser hele gjengen eller? Kjøp den jakka du liker du, pels eller fusk. Mennesker som deg gjor at jeg mister troen paa menneskeheten. Anonymous poster hash: 6673d...dce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå