Gå til innhold

Hvor mye energi har dere?

Anbefalte innlegg

Min varierer veldig fra dag til dag . Idag er jeg bare sliten, vondt i hodet, litt løs mage, blir små deppa av dette her. Er sykemeldt, men har egentlig veldig mye å holde på med, men blir jo sliten av små ting og må sette meg ned... Kanskje jeg burde gått tur eller trent...

Flere?

Endret av Nostalgia
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143969409-hvor-mye-energi-har-dere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Niks og nada energi her. I dag har jeg faktisk klart et kafebesøk med en gammel kollega i to timer, så i dag er en ekstremt god dag! Har bekkenløsning, og blir veldig fort sliten, blir andpusten av å ta en dusj. Så, jeg har bestilt fødsel til slutten av denne måneden jeg.... :) Ikke det at jeg tror energien blir så mye bedre når han kommer ut da men.....

Huff ja, det var dagens klage-innlegg. Men "godt" å høre at det er flere. Føler veldig med deg. Håper du får en avslappende og fin helg da! :)

Åh så godt å høre at det er flere;)

Har også bekkenløsning men den kommer å går virker det som. Har også enormt med åreknuter og sprengte blodårer som står ut av beinet..

Føler at jeg leser om så mange spreke svangre her som holder på til babyen er født..

God helg til deg å:) godt vi kan trøste og få litt medlidenhet av hverandre her.

Du er iallfall mye nærmere mål og jo, formen og energien blir mye bedre når babyen kommer:)

Lite energi her også.. men samtidig rastløs og utålmodig og har lyst til å gjøre ting for å få tida til å gå.. ikke veldig god følelse. Diller rundt og vasker hjemme, vasker klær, lager mat og sånn, med hyppige pauser. Får veldig fort vondt i bekkenet hvis jeg gjør for mye, og masse kynnere hvis jeg går for mye..

Termin på mandag, og håper ting skjer snart.

Tror og håper at energien kommer tilbake etter fødselen! :)

Ha en deilig helg!

Det varierer fra dag til dag. Stortsett helt ok energi og vil nok gjøre mer enn jeg kan ;) Jobber fortsatt, noe som går bra så lenge jeg har halvvert stillingen min nylig pga bekken/rygg. Så mest aktivitet blir det jo der, mens når jeg kommer hjem fint lite hehe! Men nå er ikke jeg høygravid heller, og tyngre skal jeg bli! 31+2 i dag

Annonse

Jeg er 36+5 og har masse energi. Skjønner ikke hvor den kommer fra. Jeg skal jo snart føde jo.

Er i topp form :)

I dag har jeg gjort rent hele leiligheten, hatt besøk av ei venninne, gått lang tur med hunden, og om en halv time skal jeg på jentekveld.

Er sliten, tungpusten, tung i kroppen, vondt i bekkenet, sover dårlig om natta, har kort lunte, frustrert og rastløs osv osv... bikker 33 uker i morgen og syns det er leeenge igjen... Det var dagens klage fra meg!! unnskyld for det, føler meg som ei skikkelig sutrekjerring når jeg klager over hvor sliten og lei jeg er alt mulig rart.. Prøver å ikke klage til samboeren min, selv om jeg har aldri så lyst noen ganger, men redd han skal bli lei denne gravide kjerringa han bor sammen med!

Vil gjerne at det skal skje noe, blir rastløs av bare å gå hjemme, samtidig som jeg kan sove store deler av dagen når ungene er i barnehagen. Syns det er deilig å ha litt tid for meg selv, men får dårlig samvittighet hvis jeg ikke bruker alene tiden godt nok når det kommer til husarbeid o.l. Sitter å ser på alt som burde vært gjort, men får ikke meg selv til å begynne... Gjør jo litt, men føler ikke at det er nok. Det eneste jeg pusler litt med om dagen er å finne fram babyting og bruker den tiden jeg trenger på det, da jeg har god tid!

Har ikke opplevd å ha så lite energi så tidlig før, trøtt det meste av tiden, men så har jeg vel aldri hatt to små barn når jeg har gått gravid før heller, så det er vel naturlig! Trøste seg med at det går over etterhvert, man er sliten når babyen kommer også, men på en helt annen måte :)

Finns inte. Har hatt 3-årlingen hjemme i to dager pga panleggingsdager og har idag måttet snike meg til en dupp under en film med henne liggende på fanget mitt, for i det hele tatt å overleve. Jeg orker rett og slett ingenting, ikke lage mat, ikke vaske hus og tøy, ikke lese studier, ikke handle....aaaargh.

Vel..nesten så jeg ikke tørr å skrive det men. Jeg føler meg i TOPP form. Venter nr 4, trener 1,5 tme hver morgen og går tur 2 ganger i uken om kvelden. Jeg vasker huset, lager mat,henter og kjører unger og stor trives uten noen som helst plager.Det er mulig noen blir provosert av dette, men jeg synes det er litt viktig at det kommer frem at man kan være gravid uten noen som helst besvær også :)

Kjenner meg godt igjen! Har null overskudd! I dag har vi hatt fri alle sammen, så skulle være snill med mannen i dagtidlig og sto derfor opp med guttungen halv 8. Sånn at han kunne sove lenger. Men det førte til at når han sto opp, gikk jeg å la meg igjen. Og resten av dagen har vært preget av det. Klarer ikke stå lenge om gangen og blir svimmel av ingenting. Kjempe frustrerende å ikke klare det jeg vil! Har det sånn hver dag. Sliter i tillegg med blodtrykksfall. Da kan jeg like godt ligge i sengen hele dagen. Klarer ingenting. Misunner virkelig de som har overskudd og energi! Sist så vasket jeg hele huset og vinduene 4 dager på overtid.

Nesten irriterende mye energi her også, sorry slitere. Og jeg er en dag på overtid nå. Der er derfor det er irriterende, det tyder nemlig på at det fortsatt kan være lenge til fødsel...

I går hadde jeg egentlig termin, men brukte dagen til å farte rundt og gjøre masse ærend for Familien AS. Kjekt å få det unnagjort.

I ettermiddag fikk vi gjort unna en skikkelig heidundrende barnebursdag, i morgen feirer vi bare for familien. Har drevet og styrt med forberedelser til ny baby, ommøblering og helomvending av hus, samt bursdagsforberedelser ganske lenge nå. Men nå er "alt" klart (selskapet i morgen består av rester fra i dag, bord og alt slikt er ferdig dekket), og plutselig i kveld hadde jeg ingenting annet å gjøre enn å sitte i sofaen!

Og se landslagskamp i fotball på TV sammen med gubben... KJEEEDELIG! Ble skremt over hvor rastløs jeg ble... Snart skal jeg jo sitte hjemme hver eneste dag med en liten baby og amme store deler av dagen! Får nesten håpe ammetåka tar overhånd ei stund, slik at jeg roer ned. Det gjør den vel, hvis jeg husker rett ;-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...