Gå til innhold

Mange som trener i siste trimester??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg trener styrke, og litt utholdenhet - tre ganger i uken. Men har vært i syden nå og har hatt pause i treningen. Løpte trapper der. Bodde i femte etasje ;) Det var tungt... Så nå skal jeg begynne igjen med styrke. Når det gjelder intensiteten, blir det slik at det er tungt å snakke samtidig. ;)Er i uke 31.

Endret av November2012

34 uker. Trener utholdenhet og styrke 4-5 ganger i uka. Ellipsemaskin og rask gange i oppoverbakker. Blir god og svett, men kan ikke ta for hardt i pga kynnere. Styrke har jeg omtrent samme intensitet som før jeg ble gravid, må bare tilpasse øvelsene litt...

Annonse

34 uker. Trener utholdenhet og styrke 4-5 ganger i uka. Ellipsemaskin og rask gange i oppoverbakker. Blir god og svett, men kan ikke ta for hardt i pga kynnere. Styrke har jeg omtrent samme intensitet som før jeg ble gravid, må bare tilpasse øvelsene litt...

Så flink du er:)

Annonse

har 3 barn fra før .. hus.. 4 bikkjerså alltid noe å gjøre... men med bekken som krangler har jeg Måttet gi opp gå og jogge turene mine men får vannjogging med fysioterapaut og det var vannvittig digg å komme i vannet med vest å flyte rundt å kune bevege seg helt fritt totalt smertefritt også styrer man intesiteten selv ... men så deilig for psyken å kunne fortsette treningen slippe å stoppe opp for å grue seg til å begynne på igjen .. :)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...