Gå til innhold

Føler maten står i halsen etter jeg har spist, noen andre som kjenner det slik?

Anbefalte innlegg

Hei,

er 30+2, og nå føler jeg det begynner å røyne på. I går måtte jeg dra hjem fra jobb fordi jeg kastet opp lunsjen. Samme følelsen i dag, jeg spiser ikke mye til lunsj et lite rundstykke og et glass eplejuice, men det føles som om maten bare står i halsen og at det ikke er plass. Jeg har ikke spesielt stor mage, sånn midt på treet vil jeg anta. Flere som har det slik, eller som har noen tips til hvordan man kan unngå dette?

Fortsetter under...

Her er det foreløpig bare grøt og det jeg drikker som gulpes opp til tider, men jeg håper at det ikke blir værre, for det er veldig ekkelt når jeg bøyer meg fremover......grøss ;) er uke 30+5

Jeg er nå 37+1, og føler det ikke er plass til mat der nede, og spiser jeg noe får jeg halsbrann av en annen verden... Men spise må jeg jo, så går endel mandler og melk for å holde halsbrannen i sjakk...

Har hatt d sånn i noen uker nå, særlig middag og varm mat er d liksom bare ikke plass til! Og halsbrann... er 34+5, og håper han "siger" litt ned snart, forhåpentligvis blir d litt bedre plass da =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...