Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Etter 1SA og 1MA har vi hatt en pause på seks måneder, og er nå i vår andre pp. Men denne måneden har det skjedd noe merkelig, og jeg håper at jeg kanskje får svar her hos dere damer.

Jeg har regelmessig syklus på 28 dager og har alltid hatt eggløsning på dag 13/14. Bruker el tester for å bekrefte det. Men denne måneden fikk jeg svak blødning på dag 10 som varte i ca 2 dager. Det var mer som rosa slim, veldig svakt. Jeg begynte å teste fom dag 11 tom dag 16, men teststreken har hele tida vært svakere enn kontrollstreken. Men jeg hadde også el-slim i tillegg. Så nå vet jeg ikke lenger om jeg hadde el eller ikke. Begynner til og med å tenke at jeg kommer inn i overgangsalder med mine 38 år. Har noen opplevd noe lignende? Vi hadde jo sex i de dagene rundt el, men tror ikke det har klaffet.

Må nevne at vi har ei jenta på 3 år som jeg ble gravid med på 1pp, og det samme var de to andre gangene. Begge gangene ble jeg gravid på 1pp, men mistet, først i uke 7 og etterpå i uke 11.

Takk på forhånd!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143969387-et-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-om-el/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan ha hatt et tilfelle av tidlig eggløsning, noe det rosa slimete også tyder på. Jeg har fast EL på dag 11-12, men i min siste syklus kom el på dag 7!! Jeg fikk bare negative el tester fra dag 11 og var skikkelig sur for at EL ikke hadde kommet ... Men så testet jeg positivt! Og UL uke 12 viste at jeg var 5 dager lenger på vei enn det j skulle ha vært ifølge første blødn dag i siste mens.

Litt blod i EL slimet som du opplevde, skal visstnok tyde på at du er ekstra fruktbar akkurat da ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...