Gå til innhold

Nå må ikm komme snart!! Er så utålmodig!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skjønner du er utålmodig! Jeg også! Har en A1 test som jeg skal bruke på ikm,som ikke er før søndag 16!! Aaaaltfor lenge til. Og en CB digital m ukeindikator som jeg håper å få brukt når jeg evt får positiv A1 test :) Har lave forventninger, men er jo et håp der uansett.

Ingen symptomer her 5 dpo. Har du noen symptomer?

Skjønner du er utålmodig! Jeg også! Har en A1 test som jeg skal bruke på ikm,som ikke er før søndag 16!! Aaaaltfor lenge til. Og en CB digital m ukeindikator som jeg håper å få brukt når jeg evt får positiv A1 test :) Har lave forventninger, men er jo et håp der uansett. Ingen symptomer her 5 dpo. Har du noen symptomer?

Huff ja, ventetiden er forferdelig :( Du får bare prøve å holde ut, finne på mye rart i mellomtiden :)

Har kjent på symptomer siden 4dpo faktisk. En følelse av å være gravid. Er vår 11pp dette, å dette er første gang jeg virkelig har stikkninger og små ondt i underlivet + konstant sliten og vond rygg. Og er hele tiden sliten og trøtt. Orker veldig lite. Puppene er blitt større, areola er mye større og brystvortene er litt såre. Ellers merker jeg ikke så mye forskjellig utifra hva det pleier å være før tr. Dette blir så spennende.

Kanskje du får flere symptomer etterhvert ;) Lykke til! å la meg få høre hvordan det går med deg den 16! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...