Gjest *muffa* Skrevet 7. september 2012 #1 Skrevet 7. september 2012 Sikkert dumt spm men hvordan bruker dere den...? Den er jo så hard så det er nesten umulig å smøre ut... vondt da!!
Gjest tilda med to små <3 Skrevet 7. september 2012 #2 Skrevet 7. september 2012 Klem ut en liten dæsj som du varmer og gnir mellom fingrene før du smører den på. Når den blir varm og litt "bearbeidet" blir den myk og lettere å smøre der den trengs
Underveis --> Skrevet 7. september 2012 #3 Skrevet 7. september 2012 Jeg brukte å kline den rett på ammeinnlegget (masse!). Da slipper du å bruke fingrene som er fulle av bakterier. Da jeg var sår byttet jeg også innlegg etter hver amming. Men den er hard ja!
BellaSuz Skrevet 7. september 2012 #5 Skrevet 7. september 2012 Sikkert dumt spm men hvordan bruker dere den...? Den er jo så hard så det er nesten umulig å smøre ut... vondt da!! Du har den i lomma hele dagen slik at den varmes opp og blir myk og god, evt har den oppbevart på badet der det er varmt. Anbefaler deg også å bruke den som leppepomade,- genialt på vinterstid da den legger seg som en "film" over leppene når det er kaldt og beskytter godt. Jeg bruker den på leppene året rundt. Siden det er rent fett (lanolin) så påvirkes konsistensen av temperaturen.
Cat.68 Skrevet 7. september 2012 #6 Skrevet 7. september 2012 (endret) Den er suveren til såre barnerumper også Endret 7. september 2012 av Cat.68
Elina Skrevet 7. september 2012 #7 Skrevet 7. september 2012 Få deg albueskjell, det hadde jeg på når jeg var sår, først purelan så albueskjell og til slutt ammeinnlegg i ull/silke. Smurte etter hver amming, og noen ganger innimellom om det var tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå