Gå til innhold

kjøkkenmaskin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere kjøkkenmaskin? Er dere fornøyd isåfall? Hvilket merke har dere og hva bruker dere den til?

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg har kenwood major.

Minuset er at den bråker og tar mye plass. Er heller ikke noe stilig å se på, som feks Kitchen Aid. Ellers er jeg veldig fornøyd.

Bruker den mye! Til alt av brød og kake deiger, kremer, farser, osv. Det fulgte med en blender som blir brukt til smoothies osv. Bruker kjøttkverna til å male kjøtt, blir mye kjøtt nå i jaktsesongen.

Kjøpte en ekstra kuttedings sånn at jeg kan kutte\raspe løk, ost, poteter og andre grønnsaker.

Den er i bruk hvertfall 2-3ganger i uka. Lurer på om jeg kjøpe en eller 2 deler til, til den. Sånn at jeg kan lage babymat og male nøtter osv.

Skrevet

Jeg har også Kenwood major, men det finnes flere modeller innenfor major også. Jeg har en på 1500w og den bråker ikke så mye. Den har også ståldesign, så synes i grunnen ikke den er så aller værst.

Kommer jo ann på hva du skal bruke den til. Jeg baker lefser og andre tunge gjærdeiger og har tidligere "brent opp" 2 maskiner fordi det blir for tungt. Så jeg er veldig fornøyd med Kenwood til mitt bruk :)

Skrevet

Jeg har og ståldesign, men syns fortsatt at den ikke er så mye å se på. Sikler på en turkis eller lilla Kitchen Aid pga fargen, men trenger den jo ikke når jeg har majoren. :P

Skrevet

Er enig med deg at Kitchen aid er nydelig. Gjerne i lilla ja :) Men.... den har jo så liten motor og bitteliten bolle, så det trekken ned litt for mye....

Kanskje vi skal lage et prosjekt: spraymale kenwood lilla ? :P

Skrevet

har kitchen aid, men den er for liten til deiger ol, ønsker meg en assistent i tillegg.

men utrolig fornøyd med kitchen aiden min da,med tanke på design, og alt ekstrautstyr ala kjøttkvern ol.. funker veldig greit til kaker, små pizza/bolle deiger osv..

Annonse

Skrevet

Har også en kenwood major. Veldig fornøyd med den, kan brukes til omtrent alt og har mye tilbehør. Jeg har eget kjøkkenmaskinskap på kjøkkenet som maskina står i, den står på eget brett som man bare vipper oppi i arbeidshøyde og ned og inni skapet når man er ferdig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...