Gjest Jente07♥ Skrevet 14. september 2012 #26 Skrevet 14. september 2012 Hei på deg, jeg hadde flere styrtblødninger irgrunn hver uke de første mnd i begge mine svangerskap, ble også innlagt i uke 15 med styrtblødninger. Da blødde jeg faktisk gjennom 2 badehåndklær på en halvtime, og hade sammentrekninger! Var noen forferdelige episoder og en hard tid men vet du hva, jeg har fått to nydelige IVF barn:-))) Lykke til og gratulerer med mirakelbabyen:-)
HokusPokus1 Skrevet 14. september 2012 #27 Skrevet 14. september 2012 Ååå, gode historier gir meg enda mer håp :)
En to og tre Skrevet 15. september 2012 #28 Skrevet 15. september 2012 Dette er helt fantastiske nyheter, Håper!!! <3 har tenkt masse på deg, så nå ble jeg glad!!! Skjønner veldig godt at du fortsatt er bekymret, etter alt det strevet vi har med å i det hele tatt bli gravid, er vel den største skrekken at vi ska miste det som er så etterlengtet og måtte begynne helt på nytt igjen... og med alt det du har vært igjennom nå, er det ikke så rart.. Men det ser virkelig ut som spira kjemper sin rett her, og gjør alt for å bli i magen din i mange måneder til! <3 godt med noen solskinshistorier også her
HokusPokus1 Skrevet 24. september 2012 #29 Skrevet 24. september 2012 Hei hei dere Dere ønsket en oppdatering og her kommer den ! Vært på UL nå og er 9+3, og alt så supert ut!
En to og tre Skrevet 24. september 2012 #30 Skrevet 24. september 2012 Superduperbra!!! ÅÅÅh, sÅ herlig!!! Nesten likt vi da, 9+6 i dag UL pÅ fredag, spennende, litt i overkant egentlig...:/
Tutla Skrevet 24. september 2012 Forfatter #31 Skrevet 24. september 2012 Så vanvittig bra!!!! Da krysser vi fingrer og tær for dere! Dette må bare gå godt!
Silja1981 Skrevet 25. september 2012 #32 Skrevet 25. september 2012 Er så glad for dere! Bevis på at det er håp! Stor klem!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå