Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei. Så hyggelig å bli husket på :)

Nå er jeg fortiden sykemeldt med beskjed om å ligge rett ut, hatt blødninger i 14 dager nå .. :( Men de så antydning til hjerteaktivitet på mandag, men det har ikke vokst så mye , så de sier ingen ting med sikkerhet .. Tøft for kroppen nå :( Ny UL på tirsdag som kommer. Tok HcG prøve på tirsdag og skal ta på mandag..

Jeg hadde HcG på rundt 10 000 for 1 uke siden.. ca uke 6 da, ut ifra mål av fostersekken..

Vi klarer ikke juble enda, siden vi har fryktet SA to ganger allerede og med de blødningene...

Godt å ha dere her inne som håper for oss :)

Hei. Så hyggelig å bli husket på :)

Nå er jeg fortiden sykemeldt med beskjed om å ligge rett ut, hatt blødninger i 14 dager nå .. :( Men de så antydning til hjerteaktivitet på mandag, men det har ikke vokst så mye , så de sier ingen ting med sikkerhet .. Tøft for kroppen nå :( Ny UL på tirsdag som kommer. Tok HcG prøve på tirsdag og skal ta på mandag..

Jeg hadde HcG på rundt 10 000 for 1 uke siden.. ca uke 6 da, ut ifra mål av fostersekken..

Vi klarer ikke juble enda, siden vi har fryktet SA to ganger allerede og med de blødningene...

Godt å ha dere her inne som håper for oss :)

Så flott at du har fått sykemelding, tror det er lurt å ta det helt med ro. Jeg krysser fingrene for deg og håper tiden frem til ny UL går super fort. Måtte det ende med en solskinnshistorie

Uff...... ulidelig spennende! Håper at dette går rette veien for dere og at det er slutt på blødningene og at du får se en vakker liten spire med et bankende hjerte i neste uke! Ligg rett ut på sofaen og la mannen ta seg alt hjemme!

Annonse

Uff Håper! Å være i den situasjonen du er i nå er helt forferdelig... Jeg var der i juni, og med å gjøre det du gjør nå gjør du iallefall alt du kan for at det skal gå bra. Masse masse lykke til, Håper...<3 Tenker på deg og krysser alt jeg har for at spira løpere seg fast!

Annonse

Så godt å høre! Vil bare nevne at jeg ved forrige svangerskap blødde kontinuerlig fra før innsetting og ut uke 8, og hadde flere styrtblødninger som fortsatte helt til uke 19. Idag er spiren snart 11 mnd og ligger i senga si og sover søtt.

Lykke til videre!

det er jo fortsatt tidlig Håper, men når spira har klart å klore seg fast så lenge som dette etter alt som har skjedd... ja da ville det vel være fryktelig rart hvis den ikke klarer seg også over til den trygge perioden! og så bra å vite at det er andre som har hatt styrtblødninger og som nå sitter med et barn som er et levende bevis på at det går bra til slutt!! :) vi heier på deg Håper ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...