Anonym bruker Skrevet 6. september 2012 #1 Skrevet 6. september 2012 Er det den flørtende, sjarmerende typen? Eller kan det like gjerne være den du minst ventet. Han som er litt stille, rolig og kan virke som en tilsynelatende stødig type som aldri kunne sviktet kona si? Bare lurer. Har selv fått noen overraskelser!
Preggers Skrevet 6. september 2012 #2 Skrevet 6. september 2012 Av de menn jeg vet er utro i hjembygda mi, er det som regel den høylydte, sossete mannen med penger og status som er utro.
er det muuulig Skrevet 6. september 2012 #3 Skrevet 6. september 2012 han som vil ha i pose og sekk....handler ikke om utseende!
Anonym bruker Skrevet 7. september 2012 #4 Skrevet 7. september 2012 Alle typer, min erfaring er vel at det heller oftere er de man oppfatter som mest ordinære og gjennomsnittlige......minst hadde trodd..... Men tror de fleste som er utro er det fordi noe mangler i forholdet de er, det være seg sex, følelser, nærhet, kommunikasjon osv. De som bare søker bekreftelse på egen tiltrekningskraft er slik jeg har erfart de som flasher penger, klær og holdninger og helst vil være i sentrum av oppmerksomhet. Jeg har jobbet på forskjellige arbeidsplasser og på alle har der vært utroskap rimelig synlig tilstede.......antar dette ikke er spesielt der jeg har jobbet.........
Anonym bruker Skrevet 7. september 2012 #5 Skrevet 7. september 2012 Noen er hel klart verre enn andre. Men menn som er opptatt av utseende sitt og andre kombinert med et lidenskapelig forhold til gutteturer, byturer og firmaturer er nok mer utsatt. Men størst er nok gruppen blant kvinner og menn de som drikker seg mer en brisen. En parforholdekspert sa at 99,9 % av alle utroskap ble påbegynt i promille. Og uansett hvor from og heder man var til vanlig så senket alkohol moralen og grensene på alle og man blir potensielt utro over en viss promille.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2012 #6 Skrevet 7. september 2012 Men i dyre biler. Og enda verre, store motorer. Verste sort. Tilhører klubben uten bjeller og er på desperat jakt etter bjeller.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2012 #7 Skrevet 7. september 2012 Vet om flere som er utro, mange av de du aldri ville ha trodd det om. Ikke påfallende kjekk ved første øyekast, ei heller særlig utadvendt. Men også om noen alfahann typer som er utro. Så utroskap er nok ikke ensbetydende med utsende eller fremtoning.
gale damen Skrevet 7. september 2012 #8 Skrevet 7. september 2012 De ubrukelige, som du ikke ville hatt om du fikk dem slengt etter deg.
Netti*** Skrevet 7. september 2012 #9 Skrevet 7. september 2012 Små menn. Jeg mener det kommer av mindreverdighetskomplekser. Man ser det ikke på de for de er flink å skjule det. Så man tror de er fornøyd med seg selv. Så små menn tror jeg er mest utro.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2012 #10 Skrevet 7. september 2012 Jeg har to venninner med utro menn. Hun ene har hatt vett til å gå fra han, den andre ikke- Nr en er ikke veldig sjarmerende. Flørter ikke med andre egentlig. Han er stillferdig, og VAR sammen med det mest herlige vesenet man kan tenke seg. Utro flere ganger. Nr 2 har nok alltid vært en "player", han er nok sjarmerende for de som ikke kjenner han, har penger og veldig sossete. Han tar alt han kommer over. Selv om han har en såkalt fotballfrue hjemme.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2012 #11 Skrevet 7. september 2012 Jeg har to venninner med utro menn. Hun ene har hatt vett til å gå fra han, den andre ikke- Nr en er ikke veldig sjarmerende. Flørter ikke med andre egentlig. Han er stillferdig, og VAR sammen med det mest herlige vesenet man kan tenke seg. Utro flere ganger. Nr 2 har nok alltid vært en "player", han er nok sjarmerende for de som ikke kjenner han, har penger og veldig sossete. Han tar alt han kommer over. Selv om han har en såkalt fotballfrue hjemme. Og for å legge til det med høyde er begge over 185 og veltrente.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2012 #12 Skrevet 7. september 2012 Jeg kjenner flere utroe menn. De er gjerne høyt utdannede, tjener utrolig godt, har nydelig kone og flere barn med henne. De har alle tilfelles at de har det beste av det beste - størst og nyest bil, nytt hus, dyre klær +++ som noen har sagt lengre opp i tråden, de vil ha i både pose og sekk.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2012 #13 Skrevet 7. september 2012 Alle, i følge DIB. Og man er et naivt brødhue om man tror at sin mann ikke er utro.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2012 #14 Skrevet 7. september 2012 Kjekke menn med høy selvtillit, bra jobb og utdannelse. Og en høy andel av alle fulle menn, uavhengig av utseende, jobb, økonomi osv.
Magia Skrevet 7. september 2012 #15 Skrevet 7. september 2012 Av de tilfellene jeg kjenner til, er det menn med lav selvtillit som er utro. De søker bekreftelse gjennom utroskap, rett og slett. Gjerne veldig sjalu og kontrollerende i tillegg, men det hører vel med til lav selvtillit. Alt i alt tror jeg nok kanskje at alle har det i seg å kunne være utro, men at man søker forskjellige ting når man er det. Har man dårlig selvtillit, søker man bekreftelse. Har man et kjedelig forhold og liv, søker man spenning osv.
Gjest yrild Skrevet 7. september 2012 #16 Skrevet 7. september 2012 Jeg vet kun om fire utro menn. En som kun tenker på seg selv og derav er utro når han føler at han har rett til det, en som er den trygge typen (som kun har vært utro to ganger...) og to som er flørtende og reisende.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2012 #18 Skrevet 7. september 2012 To typer menn er mest utro. Det er forsket på. 1. Taperen som aldri føler seg som en mann. Menn med mindreverdighetsfølelse. Selvforakt avler kvinneforakt. Ofte godt skjult bak en normal fasade. 2. Den vellykkede sjarmører. Ham som har god jobb, forteller gode vitser, har font hus og søt kone. Mangler ingenting og kan bare ikke få livet nok komfortabelt. Hvorfor bare ha sex (som er bedre enn dyre biler og vin) med ei kvinne? Jeg fortjener å ha det godt!
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 7. september 2012 #19 Skrevet 7. september 2012 Noen er hel klart verre enn andre. Men menn som er opptatt av utseende sitt og andre kombinert med et lidenskapelig forhold til gutteturer, byturer og firmaturer er nok mer utsatt. Men størst er nok gruppen blant kvinner og menn de som drikker seg mer en brisen. En parforholdekspert sa at 99,9 % av alle utroskap ble påbegynt i promille. Og uansett hvor from og heder man var til vanlig så senket alkohol moralen og grensene på alle og man blir potensielt utro over en viss promille. 99,9%? Tror denne parforholdsekperten burde lære seg å lese statistikker, gitt........... Resten er greit nok, man trenger ikke være Einstein for å vite at alkohol senker moral osv, at følelser blir forsterket når man drikker. Er man lykkelig blir man enda lykkeligere, har man problemer blir disse forsterket ved promille osv.. Men 99%9 av utroskap blir påbegynt i promille, det blir som å si at så lenge man holder seg edru så unngår man utroskap. Det blir litt for enkelt for meg
Frøken Ubesluttsom Skrevet 7. september 2012 #20 Skrevet 7. september 2012 Tror ikke det er en bestemt mennesketype som er mer utro enn andre. Men er egentlig menn mer utro enn kvinner? Jeg tror nemlig ikke det. Trur det er ganske jevnt. Men man hører som oftest bare om mennen som er utro og ikke om damene som er det.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2012 #21 Skrevet 7. september 2012 Ei på dib som jobbet i statistisk sentralbyrå skrev at de hadde sterk dokumentasjon på at menn hvor venstre testikkel henger litt lavere enn høyre er mye mer utro enn de med like testikler eller omvendt. Min har selvfølgelig sånne :-/ Og har en veldig utro-stil med at han er litt jålete og oppmerksomhetssyk. Høyt libido. Hipp hurra :-/ Så sjekk ballene damer!!
Anonym bruker Skrevet 7. september 2012 #22 Skrevet 7. september 2012 Jasså. Jeg tror noen ganger man har litt fordommer om de rike og glatte. De kan virke tilsynelatende flørtete og kanskje omringet av damer, men er det virkelig oftere utro, eller er de mindre redde for å "vise" det? Det sies jo at 30-40 % av befolkningen vil være utro iløpet av livet, og 30-40 % av befolkningen er jo ikke akkurat glatte og kyniske mannfolk? Hva med de som blir forelsket, de får plutselig følelser for noen, uten at de hadde regnet med det, også går det for langt? Det kan jo skje den beste. Følelser kan man ikke gjøre noe med. Så jeg tror nok mange "normale" og skikkelige menn kan være mentalt utro ihvertfall. Leste en artikkel nettopp og det viser seg at det er ganske jevnt i forhold til om det er kvinner eller menn som er utro. Kvinner har nådd igjen mannfolka på det området. Også viser det seg også at det helt vanlige menn som er mest utro. De som mangler noe på hjemmebane, som kanskje ikke er så flink til å snakke om følelsene sine eller til å stille krav. Mens overraskende nok viser det seg at de som virker som playere og rundbrennere, faktisk er ganske lojale når de først kommer inn i et seriøst forhold. Nei, jeg tror alle har potensiale til å være utro, og jeg tror likegjerne det kan være det snille, greie og rolige familiepappaen som den rike, sleske flørteren. Det kommer an på hvordan anledning byr seg og hvordan man takler det. Men jeg tror gjerne at menn som har behov for bekreftelse så sitt eget utseende og ego kanskje kan vær utro oftere, enn de som lenge har manglet noe i sitt faste forhold. Jeg tror de oppsøker det i større grad. Mens for den stødige familie mannen skje det helt plutselig. En søt kollega som bare for den personen til å føle seg så vel at kiler i hele kroppen. Har selv vært vitne til dette. Og i mange skilsmissetilfeller hvor den ene parten raskt finner en partner etterpå, der har det nok garantert vært noe roting, før de bestemte seg for å ta ut skilsmisse. Og det er jo hvermansen som skiller seg. IKke bare de glatte,rike mennene som kjører Porche og drikker champagne til frokost.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2012 #23 Skrevet 10. september 2012 Hvem som helst kan være utro. Men det gjøres på forskjellige måter. Den sleske, glatte gjør det gjerne mer åpenlyst. Den vanlige familiemannen gjør det mer i skjul, gjerne fordi han mangler noe i sitt forhold til ektefellen. I hodet, rent mentalt, tror jeg alle er utro en eller annen gang iløpet av livet. Altså man er forelsket i noen andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå