Gå til innhold

Kjennes ut som jeg er blitt spraket hardt midt i skrittet (uke29)

Anbefalte innlegg

Noen som vet hva det kan være?

For et par uker siden kjentes det ut på samme måte som når du tar på et stort blåmerke. Nå er det mer en følelse av å ha blitt sparket veldig hardt.

Det gjør vondt når jeg skal stå opp om morgenen og jeg bare tar frem den ene foten. Det beste er å gå ut av sengen med begge bena samtidig. Og så kjennes det lik ut når jeg har gått en stund. Er ikke noe stikkende følelse, og det er ikke så vondt at det hemmer meg på noen måte, men det er der.

Gikk en lang lang tur sist uke, og da lå jeg på sofaen en stund etterpå, og kjente det også når jeg bare lå der. (igjen, vondt, men hemmer meg ikke)

Spurte legen min, men hun visste ikke hva det kunne være.

Noen her som har en idè?

Fortsetter under...

Jeg tenker du har bekkenløsning, jeg får ofte veldig vondt i det beinet som er mellom skrittet og låret (et sted i pelvis-området). Så det kan jo kjennes ut som om man har blitt sparket i skrittet da, ja ;) Men rart at legen din ikke sa bekkenløsning...hm.

Høres ut som bekkenløsning! Akkurat den samme smerten jeg har! Gjør vondt å løfte føttene og kjennes ut som jeg har sykla trondheim-oslo ti ganger.. Ikke spesielt behagelig nei!

Synes det er rart at legen din ikke visste hva det kunne være! Dette er jo et veldig typisk tegn på bekkenløsning som sitter i symfysen (skambenet).

Noen som vet hva det kan være? For et par uker siden kjentes det ut på samme måte som når du tar på et stort blåmerke. Nå er det mer en følelse av å ha blitt sparket veldig hardt. Det gjør vondt når jeg skal stå opp om morgenen og jeg bare tar frem den ene foten. Det beste er å gå ut av sengen med begge bena samtidig. Og så kjennes det lik ut når jeg har gått en stund. Er ikke noe stikkende følelse, og det er ikke så vondt at det hemmer meg på noen måte, men det er der. Gikk en lang lang tur sist uke, og da lå jeg på sofaen en stund etterpå, og kjente det også når jeg bare lå der. (igjen, vondt, men hemmer meg ikke) Spurte legen min, men hun visste ikke hva det kunne være. Noen her som har en idè?

Hei dette er akkurat som å lese om meg ;) Jeg måtte sjekke at dette ikke var mitt innlegg for jeg skrev noe sånt for en tid siden ;)

Jeg våknet opp en morgen og trodde jeg hadde slått meg. Det gjør vondt spesielt om morgnene og når jeg har ligget med bena i fosterstilling. Har heller ikke fått noe spesiell forklaring, men jeg har flere typer smerter på den siden, så jeg regner med at noe av dette er bekkenet :)Har vært sånn siden uke 15 tror jeg. Er i ukee 30+4 nå :)

såg her inne ei kalte det sittet for lenge på sykkelen vondt .. kan det være det??? jeg får det av å til... litt sånn at beinet dovnet bort el noe.. altså pelvis knokkelen og området rundt bærer mitt 4. barn og ikke opplevd dette før... men tipper det har noe med bekkenet å gjøre...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...