MissStine Skrevet 6. september 2012 #1 Skrevet 6. september 2012 Noen som kan komme med gode forslag på jentenavn på B? Min mor har navn som begynner på B, og har lyst til å kalle opp etter henne uten å bruke hennes fornavn.
løvemamma29 Skrevet 6. september 2012 #2 Skrevet 6. september 2012 (endret) Syns Birte,Birgitte og Bertine er fine:-) Endret 6. september 2012 av løvemamma29
O`Neill Skrevet 6. september 2012 #8 Skrevet 6. september 2012 Noen som kan komme med gode forslag på jentenavn på B? Min mor har navn som begynner på B, og har lyst til å kalle opp etter henne uten å bruke hennes fornavn. Benedicte Beate Bea Bettine
Suebird Skrevet 7. september 2012 #12 Skrevet 7. september 2012 Bernadine og Bertine er nydelige synes jeg
Wilhemina Skrevet 8. september 2012 #15 Skrevet 8. september 2012 Barbro Beate Benedicte Benedikte Bente Bergljot Berit Birgit Birgitte Bjørg Bodil Borghild Borgny Brit Brita Britt
MissStine Skrevet 9. september 2012 Forfatter #17 Skrevet 9. september 2012 Takk for mange fine svar Det er jammen vanskelig dette her. Skulle kanskje lagt til at storesøster heter Ella
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå