Gå til innhold

Seriøst, hvordan fjerner dere hår fra bikinikanten?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Bruker hårfjerningskrem og svamp i dusjen. å drive med høvel uten å se noe er jo risikosport :)

Hvilken sort er det du bruker?

Bruker til vanlig høvel men som du sier det er jo en risikosport nå :P

Og har lyst til å ta nedentil den siste gang før fødselen.

Og tar du alt der nede eller bare bikinilinjen?

Ble litt personlig dette men håper det er greit :)

Jeg famler litt i blinde... :) Har egentlig ingen å pynte meg for, men er mest bekvem når det er litt "ryddig" der nede.

Bruker forresten Gillette-høvel med sånn innebygd barber-gel, så det gjør nok saken litt lettere. :)

Annonse

Bruker hårfjerningskrem og svamp i dusjen. å drive med høvel uten å se noe er jo risikosport :)

Hvilken sort er det du bruker?

Bruker til vanlig høvel men som du sier det er jo en risikosport nå :P

Og har lyst til å ta nedentil den siste gang før fødselen.

Og tar du alt der nede eller bare bikinilinjen?

Ble litt personlig dette men håper det er greit :)

Jeg bruker vanlig Veet hårfjerningskrem for sensitiv hud. Tar det meste på den måten, men nå har jeg bare noen få uker til termin og har blitt anbefalt å la det gro litt. Kommer fortsatt til å ta sidene.

Vet at Veet også har en egen type krem til bikiniområdet, den er sikkert enda mer skånsom. Jeg har aldri reagert på den jeg bruker (sensitive), men skrekkelig kjedelig om man reagerer på det da... Test på et lite område før du kliner på :)

Hvilken sort er det du bruker? Bruker til vanlig høvel men som du sier det er jo en risikosport nå :P Og har lyst til å ta nedentil den siste gang før fødselen. Og tar du alt der nede eller bare bikinilinjen? Ble litt personlig dette men håper det er greit :)
Jeg bruker vanlig Veet hårfjerningskrem for sensitiv hud. Tar det meste på den måten, men nå har jeg bare noen få uker til termin og har blitt anbefalt å la det gro litt. Kommer fortsatt til å ta sidene. Vet at Veet også har en egen type krem til bikiniområdet, den er sikkert enda mer skånsom. Jeg har aldri reagert på den jeg bruker (sensitive), men skrekkelig kjedelig om man reagerer på det da... Test på et lite område før du kliner på :)

Jeg har bare 6 uker selv og vil ta alt før det blir for "seint" :P

Får kjøpe den som er for bikinilinjen for sikkerhet. Så får jeg få mannen min til å "se" etter om jeg reagerer på den eller ikke, for jeg klarer ikke å se den nede lengre :P

Men du har ikke hatt noe problemer med å ta alt der nede?

Hvilken sort er det du bruker? Bruker til vanlig høvel men som du sier det er jo en risikosport nå :P Og har lyst til å ta nedentil den siste gang før fødselen. Og tar du alt der nede eller bare bikinilinjen? Ble litt personlig dette men håper det er greit :)
Jeg bruker vanlig Veet hårfjerningskrem for sensitiv hud. Tar det meste på den måten, men nå har jeg bare noen få uker til termin og har blitt anbefalt å la det gro litt. Kommer fortsatt til å ta sidene. Vet at Veet også har en egen type krem til bikiniområdet, den er sikkert enda mer skånsom. Jeg har aldri reagert på den jeg bruker (sensitive), men skrekkelig kjedelig om man reagerer på det da... Test på et lite område før du kliner på :)

Jeg har bare 6 uker selv og vil ta alt før det blir for "seint" :P

Får kjøpe den som er for bikinilinjen for sikkerhet. Så får jeg få mannen min til å "se" etter om jeg reagerer på den eller ikke, for jeg klarer ikke å se den nede lengre :P

Men du har ikke hatt noe problemer med å ta alt der nede?

Neida, funker fint å ta alt, men det blir jo til at man må føle seg frem litt når magen er i veien :) Hvis du reagerer så merker du det nok selv at det svir. Pass også på at du ikke overskrider anbefalt behandlingstid og at du får vasket bort alle rester av kremen etterpå. Blir noe liggende igjen kan det fort bli litt irritert.

Endret av Zebrah
Jeg har bare 6 uker selv og vil ta alt før det blir for "seint" :P Får kjøpe den som er for bikinilinjen for sikkerhet. Så får jeg få mannen min til å "se" etter om jeg reagerer på den eller ikke, for jeg klarer ikke å se den nede lengre :P Men du har ikke hatt noe problemer med å ta alt der nede?
Neida, funker fint å ta alt, men det blir jo til at man må føle seg frem litt når magen er i veien :) Hvis du reagerer så merker du det nok selv at det svir. Pass også på at du ikke overskrider anbefalt behandlingstid og at du får vasket bort alle rester av kremen etterpå. Blir noe liggende igjen kan det fort bli litt irritert.

får gjøre det når jeg er i dusjen da :) Da er jeg sikker at alt er borte :) Takk for hjelpen :)

31+2 og her har jeg virkelig fått "slica" meg noen ganger gitt hehe. Så tror det skal invisteres i en Veet snart før jeg gror under ;) Har bare klart selve kanten, men ikke det å trimme den skikkelig så føler meg som DEN kjerringa med dott! Hadde jeg turt brasiliansk skulle jeg mer enn gjerne ha gjort det.

Jeg prøver å løfte magen, drar høvelen fort over og nikker fornøyd over å ikke ha kuttet meg den gang lell ;)

Haha!

Ser sikkert ut som en forvokst hybelkanin innimellom der men slik får det gå att :P

Gjest Mammantil2prinser

Så godt å høre at det er flere som meg da :) jeg er 29 uker og har stoor mage! Ser nok for det meste ut som hufsa nedentil, men igår tok jeg det sånn noenlunde ;)

Nå går det i blindekjøring og "finpusse" med en fot opp på badeseksjonen å se i det store speilet :P lekkert..not :D

Tenker bestille meg bikinivoksing når termin nærmer seg :)

Her har samboer måtte hjelpe til.. Både nedentil og leggene :-p

Jeg orker ikke drive med speil å sånn, men orker heller ikke gå hårete alle steder :-p

Samme her. Var skikkelig nedtur å måtte begynne å spør om hjelp til det, men.. Bedre enn å ikke gjøre det. Sist jeg prøvde selv brukte jeg speil, men det funka ikke, ble jo vått og så ikke en dritt.

haha godt å se at det er flere som har samme problemet. Jeg måtte vise samboer resultatet etter at jeg hadde forsøkt å barbere litt mer som jeg vanligvis bruker. Det var et heller flekkete resultat ;) Når det gjelder bikinilinja prøver jeg å bøye meg og se fra siden av hvis dere forstår, det går til en viss grad ;)

Da ha eg shina opp høna te fødselen:P er 37 veke på mandag... såg ikkje en drit men trur resultatet blei bra etter en rask kjikk i speielen etterpå :) følte meg fram me fingrane... hehe... risiko sport.. neida :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...