Anonym bruker Skrevet 6. september 2012 #1 Skrevet 6. september 2012 ....i forening, for så plutselig å flytte tilbake til ham som om ingenting var hendt? Er ei sånn ei i foreningen jeg er med i (vi er ikke venninner). Hun snakker drit om alt og alle. Legger ut om problemer til nære familemedlemmer og mannen. Hun flyttet fra mannen sin, og det var ikke måte på blottlegging av fyrens skavanker og hvor ubrukelig han var. Nå skal det sies at han var veldig kjekk å ha når det kom til praktiske ting, men eller totalt ubrukelig. Hun var ferdig med han for alltid! Helt til hun plutselig flytter tilbake til ham igjen. Ingen forklaring til oss som satt som spørsmålstegn, men istedet sørger hun for å snakke dritt bak ryggen til flere av oss i foreningen. For å få oppmerksomheten over på andre kanskje? Uff, kjenner jeg blir helt matt av sånne mennesker. Man blir så forsiktig med hva man kan tillate seg å si, for det blir fort brukt mot deg. *dagens utblåsning*
Anonym bruker Skrevet 6. september 2012 #2 Skrevet 6. september 2012 Fordi enkelte har bare dritt å fortelle? Jeg ble manipulert og psykisk mishandlet og tråkket på i flere år, var svært ung da jeg ble sammen med ham og skjønte ikke at det skulle være annerledes i et forhold. Den siste tiden begynte han å ligge med andre jenter og beskyldte MEG for det. Etter bruddet som ble forårsaket av fysisk vold fra hans side kuttet han ALL kontakt med barna, selv om man prøvde å tilrettelegge og til og med hans egen advokat under megling påpekte hvor løsningsorientert og tilgivende JEG var. Så ja, enkelte har dessverre ingenting positivt å fortelle. At eksen min ga meg roser til min bursdag det første året sammen, har svært lite relevans i saken.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2012 #3 Skrevet 6. september 2012 Men sånn er det ikke i dette tilfellet. Dessuten har hun flyttet tilbake til ham, for andre eller tredje gangen. Det blir nå hennes sak selvfølgelig. Men jeg forstår virkelig ikke måten hun håndterer dette på. At hun går og sprer rykter om oss andre på toppen av det hele, er bare sårende.
Gjest Miryks Skrevet 6. september 2012 #4 Skrevet 6. september 2012 Godt spørsmål. Noen baksnakker vel for å virke interessante, de tåler ikke at det er stille så de fyller inn stillheten med "sladder", noen dytter andre ned for å føle seg ovenpå. Selv gjør jeg det en gang i blant for å få ut frustrasjon. Om det ikke nytter å konfrontere folk med problemene en har med de, så hjelper det litt på å blåse ut om det til andre.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2012 #5 Skrevet 6. september 2012 Vel.. for å virke interessante for andre. Noen har rett og slett ingen grenser for hva som er greit å fortelle. Problemet for dem er jo at det er begrenset for hvor lenge folk gidder å høre på slikt tull, og personen begynner å miste venner. Har god erfaring med slike... mannen har en ex som er slik... desverre..
Anonym bruker Skrevet 6. september 2012 #6 Skrevet 6. september 2012 Vel.. for å virke interessante for andre. Noen har rett og slett ingen grenser for hva som er greit å fortelle. Problemet for dem er jo at det er begrenset for hvor lenge folk gidder å høre på slikt tull, og personen begynner å miste venner. Har god erfaring med slike... mannen har en ex som er slik... desverre.. Ja, for å si det sånn så er ikke vi venner lenger. Hun gikk for langt i sladderen hun spredde om meg. Min lærdom er blitt at man må veie sine ord på gullvekt, og at det er svært få som er slik man oppfatter dem å være. Med unntak av noen veldig veldig få som man stoler 100% på (heldigvis).
Major HotLips Houlihan Skrevet 6. september 2012 #7 Skrevet 6. september 2012 Jeg bruker ikke å høre på slike mennesker, har ingentingvtil overs for dem
Anonym bruker Skrevet 6. september 2012 #8 Skrevet 6. september 2012 Vel.. for å virke interessante for andre. Noen har rett og slett ingen grenser for hva som er greit å fortelle. Problemet for dem er jo at det er begrenset for hvor lenge folk gidder å høre på slikt tull, og personen begynner å miste venner. Har god erfaring med slike... mannen har en ex som er slik... desverre.. Ja, for å si det sånn så er ikke vi venner lenger. Hun gikk for langt i sladderen hun spredde om meg. Min lærdom er blitt at man må veie sine ord på gullvekt, og at det er svært få som er slik man oppfatter dem å være. Med unntak av noen veldig veldig få som man stoler 100% på (heldigvis). Ja vi har ikke hatt kontakt med dette mennesket utenom ting som har med barna å gjøre.. men likevel greier hun å dikte opp ekstremt mange historier å fortelle personlige ting til andre (f.eks økonomiske opplysninger hun desverre har tilgang til). Ja, man må veie sine ord på gullvekt, og helst ikke si noe i det hele tatt. Slike mennesker kutter jeg ut av livet mitt, siden de suger energi ut av meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå