jordbærsjokolade Skrevet 6. september 2012 #1 Skrevet 6. september 2012 Vi reiser i slutten av November tenker jeg... Må være barnevennlig, gjerne med underholdning for barna på kvelden. Vi bo litt sentralt i forhold til restauranter og strand, men vi er ikke ute etter masse liv og røre, noen få gode spanske restauranter og noe fint å se på holder for oss. Er ikke ute etter de største turistfellene men er heller ikke livredd for å havne i en av de:) Så lenge det er sol, god mat, fint for barna og god bademuligheter er vi fornøyde. Jo, også vil vi ha kjøkkenkrok.
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 6. september 2012 #2 Skrevet 6. september 2012 (endret) Vi bodde her, og drar gjerne tilbake en gang http://www.ving.no/kanarioyene/playa-de-las-americas/parque-santiago-3 (redigert fordi jeg la med feil link ) Endret 6. september 2012 av Kira bjeffer!
attpåklatt 75 Skrevet 6. september 2012 #3 Skrevet 6. september 2012 http://www.ving.no/kanarioyene/playa-de-las-americas/sunwing-resort-spa-fanabe her er vårt feriested
jordbærsjokolade Skrevet 6. september 2012 Forfatter #4 Skrevet 6. september 2012 Det var veldig fint:) Men dobbelt så dyrt som mange andre hotel ser jeg. Var det skikkelig luksus der?
attpåklatt 75 Skrevet 6. september 2012 #5 Skrevet 6. september 2012 vi betalte 19000 i august for to voksne og tre barn i alderen 3, 13 og 17 år. da hadde vi to leiligheter med terrasse mot bassenget. hadde da trapp fra terassen og ned, så vi kunne "ta snarveien" over til de elste unga. synes ikke det er noe dyrere enn mange andre steder. Det er ett veldig praktisk hotell, siden hotellet omkranser badeområdet og barneklubbområdet.
jordbærsjokolade Skrevet 6. september 2012 Forfatter #6 Skrevet 6. september 2012 Hmmm, jeg finner en uke i ett rom for over 20 000 jeg. Da er vi to voksne og to barn på 5 og 3 år. Jeg sjekker igjen:)
attpåklatt 75 Skrevet 6. september 2012 #7 Skrevet 6. september 2012 vi reiste så vi kom hjem tirsdag etter skolestart.. sparte masse på det
jordbærsjokolade Skrevet 6. september 2012 Forfatter #8 Skrevet 6. september 2012 vi betalte 19000 i august for to voksne og tre barn i alderen 3, 13 og 17 år. da hadde vi to leiligheter med terrasse mot bassenget. hadde da trapp fra terassen og ned, så vi kunne "ta snarveien" over til de elste unga. synes ikke det er noe dyrere enn mange andre steder. Det er ett veldig praktisk hotell, siden hotellet omkranser badeområdet og barneklubbområdet. Jeg blingset og trodde det var du som la inn den andre linken, for det hotellet var dyrt! Vi ser veldig på det hotellet som dere har vært på. Kan få et rom med frokost for ca 14000 kr og det er jo super bra:) Hvordan er området rundt? Kan man finne litt spansk atmosfære der? Takk for svar:)
attpåklatt 75 Skrevet 6. september 2012 #9 Skrevet 6. september 2012 det er stille på hotellet! hvertfall hvis du får rom mot bassenget! det er kort vei ned til stranda, flere restauranter i nærheten,to på selve hotellet. ett skikkelig kjøpesenter litt unna, men supermarked på utsiden av hotellet. og masse turistsjapper nedover mot stranda... lollo og bernie er populære, selv om vi ikke benyttet oss av barneparken der , så har de after beach med show hver dag bortenfor bassenget. mini aerobic var også populært for minstemann kort vei til siampark og jungelpark. går busser. det er også å anbefale tur til loro park på nordsiden av øya. det er også ett aqualand i nærheten, men der har vi aldri vært.
jordbærsjokolade Skrevet 6. september 2012 Forfatter #10 Skrevet 6. september 2012 Takk for svar:) Da tror jeg vi har bestemt oss! Var på Sunwing Mallorca for et par år siden og barna synger lollo og bernie sanger ennå!
attpåklatt 75 Skrevet 6. september 2012 #11 Skrevet 6. september 2012 lolololololololololololololllllloooooo
jordbærsjokolade Skrevet 6. september 2012 Forfatter #12 Skrevet 6. september 2012 lolololololololololololololllllloooooo Ha ha, denne skal jeg spille for barna i kveld:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå