Keika Skrevet 6. september 2012 #1 Del Skrevet 6. september 2012 Det skjer ingenting her...! Jeg er nå 7 dager på overtid og er rimelig leeeeei! Jeg er lei av å ha forhåpninger på at det "kanskje skjer noe i natt, kanskje det skjer noe i morgen tidlig"... osv. Jeg er lei av å være i elefantstadiet med stadig MER og MER vann i kroppen. Alt er tungt nå og det meste gjør vondt. Det aller værste - Jeg kjeder meg sååååå intenst!! Jeg får ikke gjort noe særlig da hendene mine er nummet bort, jeg er alene det meste av dagen og når kjæresten kommer hjem så er han sliten. Jeg kjenner ikke så mange - så har ingen å besøk. Har heller ikke bil til å besøke noen... ææH! Hva skal en gjøre? Hvordan hadde dere det når dere gikk over tiden? Føles ut som ALLE føder før termin her inne, men.. statistikken sier jo at mange føder senere.. så jeg VET det må være noen Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143969095-ahhh-overtid/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
My_my Skrevet 7. september 2012 #2 Del Skrevet 7. september 2012 Det skjer ingenting her...! Jeg er nå 7 dager på overtid og er rimelig leeeeei! Jeg er lei av å ha forhåpninger på at det "kanskje skjer noe i natt, kanskje det skjer noe i morgen tidlig"... osv. Jeg er lei av å være i elefantstadiet med stadig MER og MER vann i kroppen. Alt er tungt nå og det meste gjør vondt. Det aller værste - Jeg kjeder meg sååååå intenst!! Jeg får ikke gjort noe særlig da hendene mine er nummet bort, jeg er alene det meste av dagen og når kjæresten kommer hjem så er han sliten. Jeg kjenner ikke så mange - så har ingen å besøk. Har heller ikke bil til å besøke noen... ææH! Hva skal en gjøre? Hvordan hadde dere det når dere gikk over tiden? Føles ut som ALLE føder før termin her inne, men.. statistikken sier jo at mange føder senere.. så jeg VET det må være noen Hvordan går det med det, Keika? Har det skjedd noe eller må du holde ut til igangsetting på mandag? Jeg krysser fingre for at det starter av seg selv i løpet av helga! Masse lykke til! -Og husk å gi en lyd når du er i gang Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143969095-ahhh-overtid/#findComment-144525288 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå