Gå til innhold

Da er det bare å bli liggende ..... :(

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk!

Nå har blødningene roet seg, men da må det jo komme noe annet. Jeg har epilepsi, og nå begynner jeg kjenne tegn til den igjen og følelsen at anfall er underveis.

Skal nå kl 8 ringe nevrologen min på Volvat, se hva de sier, eller så ringer jeg Rikshospitalet å hører om de kan hjelpe.. Sover nesten ingen ting, og søvn er veldig viktig for min type epilepsi..

Annonse

Takk dere.. Føler jeg blir forfulgt med trøbbel.

Ingen på Nevrologisk var tilstede idag, riksen sendte meg vidre til legevakten, som igjen sendte med til fastlegen.. Jaja. Får se hvem hun kan finne som kan hjelpe!

Legen min sa idag at det aldri har blitt bevist noen effekt av å ligge stille om man blør, det har alltid blitt anbefalt men det finnes ingen bevis på at det faktisk gjør at man ikke mister. Så når det går bra etter blødning har det vist ikke noe med at man ligger på bedrest...

Annonse

Det har vel mer med å ikke drive med tung fysisk jobbing, jeg som

sitter forann en kontorpult trenger ikke "bedrest"

Det er vel mer en psykisk effekt, iallefall så tidlig, da er det på en måte ikke noe man kan gjøre.

Men jeg har ikke peiling, så har ingen formening egentlig, bare regner med legen min har litt peiling :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...