Gå til innhold

hva gjør man når naboen har hane og høner INNI kroppen vår?

Anbefalte innlegg

Skrevet

naboen har skaffet seg høner, og en hane. Sikkert koselig det, men vi bor tett i tett i strøket her, og blir vekt med et brak av hanen grytidlig. Ungene gråter og får ikke sove igjen. Når minstemann endelig skal legge seg og sove i vogna som han pleier, vekkes han etter et kvarter av hysteriske høner som skriker hele dagen.

Kjenner jeg begynner å grine snart.

Skrevet

Nei... når hønene er innabords er det ikke så lett å løpe fra dem heller.

Skrevet

Inni kroppen?? Hvordan har naboen puttet de dit da? :P

Si ifra til naboen da :)

Skrevet

trodde ikke det var lov å ha høner i tettbygde strøk jeg.

Men det sagt vi hadde haner her i et års tid (jeg bor på gård) og opplevde ikke at de bråkte stort i hele tatt så kan det være at de ikke er sett ordentlig etter?

Jeg ville forsåvidt ha sjekket dette med om de har lov til å ha de der dere bor, det er jo også dette med at det skal være stille mellom et hvis klokkeslett om morgenen og et om dagen så

om hanen begynner å gale i 5 tiden med soloppgang kan dere jo klage på grunn av bråket.

På dagtid går det vel under samme som om man har en nabo med hund som står å bjeffer og uler hele dagen ute vil jeg tro.

Men nå er det jo snart alt for kaldt for høner å gå ute. Om de blir for kalde legger de ikke egg så det vil vel muligens hjelpe på bråket noe?

Skrevet

ja, da håper jeg på en tidlig vinter, i alle fall. Dritt lei!

Skrevet

Hvordan har han fått inn hønene og hanene inni kroppen deres? Høres ikke ut som særlig god nabo som stapper kroppene til naboene sine fulle av kakkeldyr!

Skrevet

ikke alle av dere som har et krydret ordforråd, tydeligvis...

Skrevet
ikke alle av dere som har et krydret ordforråd, tydeligvis...

Jo,jeg har ett krydret ordforråd. men det er ikke dermed sagt at man kan finne på ord og vente at at andre skjønner hva man mener.

Skrevet

Slip kniven og finn frem Schønberg Erken og bla opp på Coq au vin og hønsefrikase :)

En grei og mettende løsning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...