Gå til innhold

ukene har gått relativt fort til nå, men....

Anbefalte innlegg

Det er jo en hel EVIGHET til ordinær ul. Var hos legen på mandag og ble sykmeldt i enda tre uker. Da sendte ho inn papirer, søkte om fødeplass og ultralyd i uke 17. Det er så uendelig lenge til føler jeg... blir 14 uker på lørdag. Huff.

Dagens unødvendige syteinnlegg fra meg ;-)

Fortsetter under...

Skjønner hva du mener, jeg fikk melding om min ul time, og det var ikke før uke 19, jeg er 18+6 når jeg skal inn, bah, som om det ikke føltes som lenge nok til uke 17 :P Menmen, tiden har gått, bekkenløsninga slått inn og nå er det bare en uke igjen til ul, vi gleder oss!! :) :)

Hehe det føles uendelig lenge til! Jeg fikk brev om UL i midten av august og skal inn den 2. oktober! Nedtellingen har vært laaaang. Heldigvis går tiden fort når man ser tilbake så man får bare holde ut og kose med magen istedet :P

Ukene frem til ultralyd går saaakte! Da er det jo mange tanker om kjønn, helse, antall foster osv.. Og ikke minst spenningen over å få se babyen som skal komme :)

Trøst deg med at tiden etterpå går littegrann raskere ;)

Jeg har vært på 2 ul allerede da, så er ganske sikker på at alt står bra til, men er såååå spent på å finne ut hvilken sort det er! Jeg kjenner ikke babyen enda, så innbiller meg at det blir litt mer ekte når jeg vet om jeg skal få en sønn eller datter! <3 <3

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...