Gå til innhold

Drikker dere ammete?

Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg en pakke nå, og synes den virker grei på smak. Siden jeg drikker te til frokost hver dag,så kunne jeg like gjerne drikke dette. Men kan jeg drikke flere kopper av dette eller bør jeg holde meg til 1? Kunne tenke meg en kopp til om dagen,siden jeg regner med at det ikke er koffein i denne ;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143969046-drikker-dere-ammete/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei jeg drakk dette når veslegutt hadde hard mage, den funket som bare det. Man kan også gi bittelitt kald ammete til babyen, hvis magen er hard eller har mye luft som ikke kommer ut.

Ikke alle det fungerer på, men hos oss gjorde det det. Tror man skal begrense bruken, men det står vel på beholderen.

Annonse

jeg lurer på te av bringebærblader.. skal være bra for å lette fødselsplager. Noen tar også kapsler ser jeg, men det er jo blader i dem og.

Jeg trodde det var for modning/igangsetting av fødsel jeg?

jeg var og sjekket litt på helsekosten i sta. det skal visstnok styrke livmoren slik at fødselen går lettere, og hjelpe kroppen å komme seg/trekke seg sammen etterpå.

kan tas de siste to mnd før termin, så jeg på nett her.

Sikkert greit å dobbeltsjekke før en evt starter med det ;)

jeg lurer på te av bringebærblader.. skal være bra for å lette fødselsplager. Noen tar også kapsler ser jeg, men det er jo blader i dem og.

Jeg trodde det var for modning/igangsetting av fødsel jeg?

Bra tips! Da skal jeg sjekke ut det! :-)

jeg var og sjekket litt på helsekosten i sta. det skal visstnok styrke livmoren slik at fødselen går lettere, og hjelpe kroppen å komme seg/trekke seg sammen etterpå.

kan tas de siste to mnd før termin, så jeg på nett her.

Sikkert greit å dobbeltsjekke før en evt starter med det ;)

ammete er til bruk når du ammer ja ;)

Ja det vet jeg, men jeg trodde man skulle begynne litt før for at melkeproduksjonen skulle komme igang bedre når man skulle amme ;)

Neida, nytter ikke tjuvstarte amminga ;)

Som regel er ikke melkeproduksjonen skikkelig i gang før dag tre-fem etter fødsel! (men da sier det også poff..)

ammete er til bruk når du ammer ja ;)
Ja det vet jeg, men jeg trodde man skulle begynne litt før for at melkeproduksjonen skulle komme igang bedre når man skulle amme ;)
Neida, nytter ikke tjuvstarte amminga ;) Som regel er ikke melkeproduksjonen skikkelig i gang før dag tre-fem etter fødsel! (men da sier det også poff..)

Æsj, hehe trodde jeg skulle få fortere melk jeg nå ;) Jaja jeg får drikke kamillete da ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...