Januarbaby2014 Skrevet 5. september 2012 #1 Skrevet 5. september 2012 Hei. Er det lov å legge ut link her til en nettside hvor jeg selger Forever Living produkter? Vil også gjerne høre om det er noen som har erfaring med noen av produktene!? Både på godt og vondt. Har nettopp blitt forhandler selv, men foreløpig så har jeg bare positivt å si om produktene. Noen som vil dele sine erfaringer?
Poteta Skrevet 5. september 2012 #2 Skrevet 5. september 2012 Jeg er også forhandler. Veldig gode produkter. Spesielt propoliskremen
Januarbaby2014 Skrevet 5. september 2012 Forfatter #3 Skrevet 5. september 2012 Jeg er også forhandler. Veldig gode produkter. Spesielt propoliskremen Ja, den er ekstremt populær! Det er mange andre kjekke produkter også, blant annet Aloe Vera Gel, selger du mye av den?
Poteta Skrevet 6. september 2012 #4 Skrevet 6. september 2012 Selger ikke noe særlig for tia, men bruker bare. Gel er også veldig bra. Heat lotion er ogsa flott, men litt svak her i norge. 4 ganger sterkere i usa, og da snakker vi bra effekt:) tannkremen liker jeg ikke.
rugemaskinen Skrevet 3. juni 2013 #5 Skrevet 3. juni 2013 Jeg er forhandler.. Ikke en som reiser rundt å holder demo hjemme hos folk, men tar i mot bestillinger... Jeg er fornøyd med produktene.. Har akkurat testet Sonya sin "ansiktspakke" og er veldig fornøyd med den.. Jeg synes tannkremen er veldig god på smak, men den inneholder jo ikke fluor, så man må ta det på annet vis... Hvis noen er plaget med nakke/rygg, anbefaler jeg at dere masserer med en blanding av Heat Lotion og MSM gel... Det hjelper godt på min mann, vertfall.. Har også brukt MSM gel på slitne legger etter lange fjellturer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå