Anonym bruker Skrevet 5. september 2012 #1 Skrevet 5. september 2012 69 barn!!! Kvinnen som har født flest barn i verden er den første kona til russiske Feodor Vassilyev (1707 - 1782). Verken hennes navn eller nøyaktig levetid er kjent. I løpet av 40 år fødte hun 69 barn. Av disse fødte hun 16 tvillingpar, syv sett trillinger og fire sett firlinger, totalt 27 fødsler. 67 av disse barna overlevde spedbarnstiden. http://enkeltforklart.no/525/hvor-mange-barn-er-det-meste-fodt-av-n-kvinne Slå den du
2 hjertegull :) Skrevet 5. september 2012 #2 Skrevet 5. september 2012 Har virkelig ikke noe behov for å 'slå den', gitt!
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 5. september 2012 #3 Skrevet 5. september 2012 Den første kona? Hvorfor i himmelens navn skal han ha en kone til, når førstemann gjør så mye utav seg? Har ingen behov for å slå den nei. 67 barn? Har knapt vendt meg til å ha 1 stk barn. Tenk å føde så mange på den tiden? Bøyer meg i støvet, og takker Gud for prevensjon!
Major HotLips Houlihan Skrevet 5. september 2012 #4 Skrevet 5. september 2012 Holy cow!! Til og med svigermors 13 barnefødsler blir barnemat i forhold til det der, hadde ikke behov for å slå den en gang jeg
Gjest Miryks Skrevet 5. september 2012 #6 Skrevet 5. september 2012 ..vet ikke om jeg hadde gidda og tatt bryet med knipeøvelser..
mrsrogaland. Skrevet 5. september 2012 #7 Skrevet 5. september 2012 ..vet ikke om jeg hadde gidda og tatt bryet med knipeøvelser.. hahaha! Fytti... FOR ET LIV! Har ikke ord en gang. Består jo av svangerskap, renselse og barseltid. Lurer på om hun husker navnet på alle?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå