Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har ei jente på snart 4 år som ønsker seg en lillebror , lillesøster eller en dukke:) jeg har nå begynt å venne meg til tanken på en til. Kan dere se om jeg blir gravid og et når? Og blir jeg like dårlig som sist? Som er grunnen til at jeg ikke har turt å prøve på NR2. Vil ikke vite kjønn. På forhånd takk. Jeg er født : 14.01.80 og mannen min 11.10.78

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143969015-skal-jeg-t%C3%B8rre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva betyr det da ?
Glemte å si tusen takk for at du prøvde :) Hva vil det si når man ikke får inn energiene?

vet ikke--- kanskje du ikke er helt åpen, kanskje jeg har en dårlig dag , mange kanskjer, og ingen rette svar.. noen får jeg ikke inn så tydelig.. ville bare si deg at jeg har sett tråden din, men ikke fikk opp noe :P

Annonse

Tusen takk for at du prøvde :) får prøve å åpne meg neste gang jeg spør:) synes dette er så spennende. Var hos en dame som drev med numerologi engang. Og det hun sa stemte så bra. Hun sa også at jeg har noen evner som jeg ikke helt skjønner før jeg nærmer meg 40. Så om noen år så er det kanskje jeg som spår andre;)

Tusen takk iallfall, for at dere er så snille og spår:)

Tusen takk for at du prøvde :) får prøve å åpne meg neste gang jeg spør:) synes dette er så spennende. Var hos en dame som drev med numerologi engang. Og det hun sa stemte så bra. Hun sa også at jeg har noen evner som jeg ikke helt skjønner før jeg nærmer meg 40. Så om noen år så er det kanskje jeg som spår andre;) Tusen takk iallfall, for at dere er så snille og spår:)

hvis du vil kan du godt sende meg en mail med spørsmålene og nicket ditt, så kanskje jeg får inn energiene dine bedre der.

[email protected]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...