Tunfisken Skrevet 5. september 2012 #1 Skrevet 5. september 2012 Vi har hatt jentenavnet klart siden før vi sluttet på pillen; Nora Bertine <3 Nora liker vi begge kjempegodt og Bertine heter oldemor, tippoldefar het Bertines og mormor heter Berit oppkalt etter Bertines Så vi er 98% sikker på at det blir dobbeltnavn... Men fader så vi sliter med guttenavn... Vi liker ingen av de samme, og ingen av de vi liker hver for oss syns vi passer for oss uansett..... Blir gal.... Navn som er vurdert av meg er: Aksel, Eskil, Askil, Emre, Tarjei, Nilas..... Har vært inne på andre navn også men ingenting stemmer... Blir gal! Kanskje vi ser hva han heter når vi ser han.... Hvis det er en han da Noen som har opplevd å ikke ha peiling på hva ungen skal hete, men "se" det med en gang dere møtes?
ohla Skrevet 5. september 2012 #2 Skrevet 5. september 2012 Hva med å bruke Bertines? Det lar seg fint kombinere med de fleste navnene du nevner (kanskje ikke med Nilas, selv om Nilas i seg selv er et flott navn, synes jeg). Askil Bertines høres feks fint ut. Eller kanskje Tage Bertines? Bertil er også en fin variant av Bertines. Andre fine guttenavn ifølge meg, er Nils, Jon, Ivan, Ture, Teis.
Chelseafan Skrevet 5. september 2012 #3 Skrevet 5. september 2012 Så nydelig jente navn<3. Noen forslag : Aksel Mathias Aksel Martinius Aksel Emilian Aksel Leon Eskil Oliver Eskil Theodor Eskil Sebastian Eskil Tobias Liker ikke de andre guttenavene. Andre forslag Cornelius Kasper Robin Sindre Ole Simen Lykke til
Summer29 Skrevet 7. september 2012 #4 Skrevet 7. september 2012 (endret) Tarjei er jo kjempetøft! Står veldig fint til Nora Bertine om det er aktuelt på ei jente seinare!! Endret 7. september 2012 av Summer29
vilhamangebarn<3 Skrevet 9. september 2012 #5 Skrevet 9. september 2012 Emilian, Lucas, Florian, Brage, Trym, Rianco,Thobias
munken Skrevet 10. september 2012 #6 Skrevet 10. september 2012 Tarjei er fint,og Askil og! Liker Andris godt,vanlig i Valdres
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå