Lille Fersken Skrevet 5. september 2012 #1 Del Skrevet 5. september 2012 Førstkommende mandag skal jeg å samboeren på UL i Lysaker *Wiiiiiiiii*. Jeg er da 7+3. Vil det da være innvendig eller utvendig UL? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lengter daler ned i skjul... Skrevet 5. september 2012 #2 Del Skrevet 5. september 2012 innvendig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Fersken Skrevet 5. september 2012 Forfatter #3 Del Skrevet 5. september 2012 Takk sto ingenting på nettsiden :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Fersken Skrevet 21. september 2012 Forfatter #4 Del Skrevet 21. september 2012 Vil egentlig bare informere om at besøket jeg hadde på den ultralyden faktisk var utvendig. Noe som endte i en veldig stor skuffelse for vår del. Da det eneste vi fikk se var plommesekken. Vi fikk en ny time. For dere som skulle velge å bestille time der, da ved tidlig ultralyd fra uke 7, husk å spørre om dere får en innvendig ultralyd undersøkelse ved booking. En utvendig ultralyd før uke 12 er egentlig bare å kaste penger ut vinduet spør du meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå