lotte-75 Skrevet 5. september 2012 #1 Skrevet 5. september 2012 Hei. Ble inseminert forrige tirsdag og onsdag;) Men rett etterpå har jeg hatt veldig mye murring i underlivet. Det er jo over en uke siden så trodde kanskje at smertene skulle avta men nei:( Tror jeg får mensen hele tiden:( Er det noen som har hatt eller har samme symptomer og har blitt gravide;)
Solstråle86 Skrevet 5. september 2012 #2 Skrevet 5. september 2012 Jeg hadde det sånn etter ivf.. Var sikker på mensen var rett rundt hjørnet, men hadde samtidig en god følelse, og den stemte! Jeg ble gravid :-) Lykke til :-)
lotte-75 Skrevet 6. september 2012 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2012 Jeg hadde det sånn etter ivf.. Var sikker på mensen var rett rundt hjørnet, men hadde samtidig en god følelse, og den stemte! Jeg ble gravid :-) Lykke til :-) Takk for svar. Krysser fingrene her:) Det er mitt 3 forsøk så nå håper jeg at jeg kan teste pos til tirsdag:)
snuppo Skrevet 6. september 2012 #4 Skrevet 6. september 2012 jaaa, sånn hadde jeg det nå, jaggu var jeg ikke gravid :-) krysser fingerne for deg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå