Gå til innhold

Jeg føler meg så gravid, men....

Anbefalte innlegg

...vet at det muligens er i tidligste laget.

Jeg har vært gravid tre ganger. To av dem endte i SA, og ett i en nydelig datter på straks 9 mnd. Jeg var gravid både før og etter datteren vår ble født. Alle tre gangene har jeg kjent at jeg var gravid før jeg testet, så det har aldri vært noen stor overraskelse at det lyste "gravid" mot meg.

Nå kan jeg være gravid igjen. Jeg vet vi hadde sex rundt eggløsning, og i de siste dagene har hele kroppen min skreket at jeg er gravid. Er ikke helt sikker på når eggløsnigen var (ca 10 dager siden +/-), men hadde en liten (feste-)blødning her om dagen. Det har jeg hatt alle tre gangene jeg har vært gravid. I tillegg har jeg mye luft i magen som vil ut. Jeg har vært kvalm de to siste morgenene, jeg er veldig trøtt på dagtid, det murrer, stikker og drar i livmoren, jo jeg er småøm i korsryggen. Og jeg tisser. Og luktesansen er ett hakk hvassere.

Dette har jeg kun kjent når jeg har vært gravid tidligere. Det er derfor jeg tenker at jeg kan være gravid igjen nå. AH, det er så spennende! Vi ønsker to tette, og har den siste måneden blitt mer og mer komfortable med tanken på å lage et barn til. Han tenker "skjer det, så skjer det", kroppen min tenker "HA SEX MED MEG NåR JEG HAR EGGLøSNING!!" - så tror jeg er klar jeg og.

Nå ser jeg frem i mot testing. Mensen skal komme rundt 14/9, så jeg tester vel en gang etter det dersom den ikke har kommet. Spennende! Jeg lurer fælt på om kroppen min spiller meg et puss eller ikke denne gangen. Kjenner jeg blir litt skuffet dersom jeg ikke er gravid, rett og slett fordi jeg ikke har vært i tvil om det før. Og det kjennes så kjent ut nå :)

Vil vel egentig ikke noe med dette innlegget. Det er bare gøy å skrive litt.

Alt bra med dere? ;) Mange som skal teste fremover? Har tidlige symptomer? Tror dere er gravide?

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Så spennende! Alt bra med meg, men er litt forvirra om dagene... Slutta på p-piller for ca en og en halv mnd siden, og skulle vell egentlig hatt mensen for 5 dager siden, men ingen tegn enda. Tenker jo at det sikkert bare er kroppen som er litt surrete etter pillene, men klarer liksom ikke helt slå fra meg tanken på at jeg kanskje er gravid.

Er utrolig oppblåst, mye utflod(hatt det i flere uker) litt vondt i hodet, har hatt små murringer i 2 uker nå og forstoppet, men vet jo som sakt ikke hva det er symptomer på:( Men skal jo ikke klage om TR kommer snart heller, for vi har hele tiden sakt at "skjer det så skjer det", så vil ikke stresse med det:)

Tror heller ikke vi klaffet på el, siden mannen var borte på jobb på den tiden, men nå vet jo ikke jeg helt sikkert tid el var heller...

Skulle kanskje tatt en test snart, men tok en for litt over en uke siden, den var så hvit den kunne bli. Tenker jeg tar en til helja om ikke mensen har kommet til da:)

UANSETT så blir det en spennende tid for alle som prøver! :)

Krysser fingrene for deg :)

jo mer jeg leser og jo mer jeg jobber nattevakter jo mer gravid føler jeg meg, masse symptomer i fleng, har murringer både foran og bak i rygg, har vært sikker på at det TR som var på vei men ikke kommet noe enda. Mye luft og hard i magen siden onsdag. Savner min kjære hver gang jeg er på jobb om natten kjenner jeg nå etter er par nattevakter på rad.. selv om jeg ser han hjemme og kan kose masse før jeg går på jobb så er det et savn som kommer når jeg vet at han ligger hjemme i sengen og jeg kunne lagt i armene hans.. men må jo tjene penger desverre.

Har prøvd i 3 mnd nå og på tirsdag er det nøyaktig 1 mnd siden jeg fik TR på besøk sist. Har litt uregelmessig mens med enten 21 dager eller 35 dager i mellom hver gang TR kommer. så regner meg ikke for sen med TR før på tirsdag. men siden jeg har noe symptomer tok vi en test for en uke siden som var negativ, men lovet mannen at jeg skulle ta en på tirsdag om TR ikke var kommet. Han er bombesikker på at jeg er gravid mens jeg tør ikke håpe for vet jeg blir deppa hvis jeg overbeviser meg selv om at jeg er det for så å få TR på besøk..

Vi visste jo at vi muligens måtte holde på å prøve en god stund før det ville klaffe pga PCOS så var forberedt men utrolig kjipt å få besøk hver mnd... Men krysser fingre for at det klaffer snart :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...