Gå til innhold

Ber dere om å bli strippet? Eller er det jordmor/lege som bestemmer?

Anbefalte innlegg

Synes liksom "alle" her inne blir strippet i tide og utide, både før og etter termindato... Dere som har blitt strippet, har dere bedt om det/bestemt det selv? Når ble dere strippet? Måtte dere ha en spesiell grunn?

Jeg venter nr 3, aldri blitt strippet eller sjekket for modning med de to andre... Skal til jordmor i morra, har da 5 dager til termin, og tenkte å høre med henne angående modningssjekk/stripping...!

Fortsetter under...

Jeg har aldri bedt om det selv, med førstemann tilbød jordmor seg å gjøre det i forbindelse med modningssjekk en uke før termin. Hadde dessverre ingen effekt fordi jeg overhodet ikke var moden. Denne gangen har jordmor sagt hun kan gjøre det neste uke (da vil jeg være i uke 39). Det var hun selv som sa at hun kan gjøre det, og ba meg tenke på om jeg vil gjøre det allerede da.

Du kan jo bare spørre henne hvis hun ikke foreslår det.

Takk for svar :) Da får jeg høre med jordmor i morra :) Høres ikke videre behagelig ut å bli strippet, men er som så mange andre som nærmer seg termin, veldig lei...:P

Prøv å slappe helt av når du blir strippet så er det ikke så ille. Da jeg ble strippet på sykehuset sist ble jeg tipset om å knytte nevene og legge dem under rumpa når de skulle strippe meg. På den måten får du tippet opp bekkenet og vinkelen gjør at de kommer lettere til og det gjør mindre vondt. Jeg husker egentlig ikke stripping som vondt, vil heller beskrive det som mildt ubehag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...