Gå til innhold

Er litt bekymret i dag kjenner jeg...

Anbefalte innlegg

men vil samtidig ikke virke hysterisk.. Er 27+5 uker på vei og synes det er mindre aktivitet fra mini i dag. Har kjent et lite dult av og til, men er ikke samme aktivitetsnivå som vanlg. Ringte jordmor tidligere i dag og fikk beskjed om å spise/drikke noe søtt og evt. ringe til KK om jeg ikke kjente noe liv da og fremdeles var bekymret. Drakk 3 dl iskald fanta og kjente to kraftige spark, men siden har det vært veldig rolig igjen. Tenker at alt sikkert er greit, men samtidig bekymrer jeg meg for at noe skal være galt.. Jeg er jo vant til mini sin "rytme" og er vant til å kjenne bra med liv hver dag.. Hmm..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143968929-er-litt-bekymret-i-dag-kjenner-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

De sier jo at man skal ta kontakt hvis det er lite liv, og ikke vente over natten. Er det noe galt kan det være for sent å gjøre noe i morgen. Ikke for å bekymre deg, men det er absolutt verdt å ta det på alvor en gang for mye enn en gang for lite.

Krysser fingrene for at alt er heilt greit, men sjekk gjerne for å være på den sikre siden.

sender deg en klem

Takk for svar :).. Omtrent rett etter at jeg skrev innlegget turnet han litt inni her og jeg har kjent noen dult i ny og ne etterpå, så jeg har hvertfall kjent liv. Ksnakje han har snudd litt på seg og sparker i en annen retning enn han pleier? Jeg slår meg til ro med at alt er ok i kveld og håper på masse action fra lillegutt :)

Annonse

Jeg kan ha det slik litt til og fra. Jeg har fremover liggende morkake, men ikke av noen betydning da. Men derfor merker jeg det litt mindre kanskje nesten ingenting en dag, til og merke det masse igjen neste dag.. ;) så skalb li spennende og se hvordan det blir fremover. Men føler at ting skjer litt somd et skal, prøv og slappe av og heller nyt tiden. For som regel har den lille det bra. Men går du en dag når du ikke kjenner noe! da bør du ringe med engagng;)

Ja jeg har visst også morkaken på fremre vegg, noe jeg ikke har hatt med de to andre så sikkert derfor jeg kjenner mindre noen dager.. Nå de seneste dagene har jeg kjent masse, så er nok som du sier at det går litt opp og ned fra dag til dag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...