m&c Skrevet 5. september 2012 #1 Skrevet 5. september 2012 Jeg er nå i uke 19, og har tatt folat hele svangerskapet. Hvor lenge skal jeg bruke det?
Chelseafan Skrevet 5. september 2012 #2 Skrevet 5. september 2012 Jeg fikk beskjed og bruke det i 12 uker ,jeg er 19 uker og 3 dager på vei nå,så sluttet med det for lenge siden.
Salomine Skrevet 5. september 2012 #3 Skrevet 5. september 2012 Jeg har fått beskjed om å ta folat hele svangerskapet. Er nå i uke 32. Men har forstått at ulike leger sier forskjellig angående folat.
Oktoberbarnetmitt Skrevet 5. september 2012 #4 Skrevet 5. september 2012 Det skader ikke å ta folat - det skilles ut av kroppen om det blir for mye. I enkelte gravidkosttilskudd er det folat i, så da tar man det jo. Du gjør i allefall ingen skade om du tar det hele tiden. En billig investering spør du meg...
*M&M* Skrevet 5. september 2012 #6 Skrevet 5. september 2012 Jeg fikk beskjed om å slutte etter 12 uker av legen min. Veldig forskjellig fra lege til lege.
Oktoberbarnetmitt Skrevet 5. september 2012 #7 Skrevet 5. september 2012 Jeg fikk beskjed om å slutte etter 12 uker av legen min. Veldig forskjellig fra lege til lege. Ja, men det jeg mener er at det umulig skader å ta folat lenger. Hvem som helst kan ta folat uten at det skader noe. Det skilles ut om du ikke har bruk for det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå